FAQ |
Kalender |
2008-09-14, 11:34 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är på jakt efter ett ljust och "lyxigt" tema till Wordpress. Vet inte riktigt hur jag skall beskriva det jag söker annorlunda än så. Tänk lyxig inredning och stora hus.
Skall vara kodat och klart. Säljare med F-skatt ett krav. |
||
Svara med citat |
2008-09-14, 18:06 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-09-14, 18:48 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-09-14, 19:14 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
mitt råd är att använda denna kille istället: http://sinthux.deviantart.com/ han är ypperst den bästa jag vet och tyvär kostar det lite men skall man ha det perfekt så får det kosta. |
|||
Svara med citat |
2008-09-14, 19:28 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-09-14, 23:24 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
i övrigt så har jag inget emot den där fredrik som kalasbollen påpekade om, han är säkert duktig, jag tar min information av eget tycket. |
|||
Svara med citat |
2008-09-15, 12:50 | #7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Thx før tipset Mynameisfredrik, han sinthux var sjukt duktig.
Vad pratar vi om før priser? |
|||
Svara med citat |
2008-09-15, 14:36 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
enligt hans sida så ser du detta"The pricing ranges for web design is around $800-$1,000 depending on time, end result, and attention to detail & content design." hans adress till sidan är: http://www.sinthuxdesigns.com/ övrigt så finns det dom som är bättre men sitter på lobbet just nu så jag har inte adresserna men leta runt på just webdesign på deviantart.com elelr skriv i deras forum så får du säkert tag på den du söker. |
|||
Svara med citat |
2008-09-15, 14:41 | #9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja du har så rætt, man kan _alltid_ hitta någon som ær bættre, men den dær kvaliten før runt 5000lappen ær inget att fundera på.
Håller på att lansera ett projekt nu som skulle må bra av en riktigt skøn design, fræmst eftersom att det riktar sig till ungdommar... så det må vara flashigt :P Btw, skønt nickname... ångrar att jag inte reggade det nær jag blev medlem hær =) -The original Fredrik |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|