FAQ |
Kalender |
2008-09-24, 21:10 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2008-09-24, 21:44 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ser ganska bra ut.
Själva upplägget är lite för likt Missdomain, tycker jag. "2 tecken" och "3 tecken" visas två gånger i menyn. |
||
Svara med citat |
2008-09-25, 00:17 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jisses vad domänsidor som kommer upp nu..
|
||
Svara med citat |
2008-09-25, 01:57 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det e enda som saknas i Sverige är kunder som betalar bra för domäner Att sälja en domän för 1000 kr behövs det inga sajter för och inga större kunskaper om sådan försäljning.
|
|||
Svara med citat |
2008-09-25, 09:06 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker tvärtom, ju mer vi svenskar lär oss att omsätta våra domäner ju bättre priser kommer det bli, jag känner till en domänförsäljningsida till, är det för många.
De flesta tror ju att så fort du får ett bra domännamn så ska nån investerare komma och betala en förmögenhet för din domän men så är det nog inte riktigt, finns det ingen efterfrågan så finns det inga köpare, vi domainers måste skapa detta själva, ju fler domäner som byter ägare desto bättre. Sen vet vi ju alla att så fort nån använder ett bra namn och skapar en bra sida med trafik, ja då är alla intresserade. Men, sälj nu! får du ett bra bud för din domän sälj, de flesta väljer att sätta ut annons på blocket eller via W så fort de får ett bra bud och detta brukar ofta resultera i att budgivaren väljer ett annat namn eller skapar ett nytt, vi svenskar är inte mogna än att betala fanatasipriser för endast ett domännamn. Så, flera sidor om domänförsäljning, tänk om vi bara hade en matvaruaffär!!! |
||
Svara med citat |
2008-09-25, 15:34 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grafiskt: Känns lite Emil P. Som en blandning av Snapback.se och MissDomain.
Funktionsmessigt: Domäner som finns i senaste bud borde försvinna därifrån när de är sålda. För mig är syftet med den listan att få mig sugen att bjuda på namnen som står där, och för säljaren att få upp priset. |
||
Svara med citat |
2008-09-25, 17:35 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Domainstream.se har funnits i 2 år innan jag köpte den och skall göra ett försök att göra den så bra så att folk vill använda den.
Jag lyssnar vad ni säger och försöker hitta lösningar! Nån som har bra tips eller vill vara med i nån samarbetsform, hör gärna av er flera hjärnor är alltid bätttre! |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|