FAQ |
Kalender |
2004-10-06, 09:53 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bad adsense hålla mina betalningar då jag inte har lust att betala 130 kr varje gång jag löser in dom, fick då ett
svårtolkat svar som först säger att dom håller min betalning, sen att de inte kan fortsätta hålla mina betalningar på obestämd tid, men att dom kan hålla inne dom månad för månad, någon som har mer koll på om hur länge man kan hålla betalningarna? |
||
Svara med citat |
2004-10-06, 11:13 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe, dammit jag vill inte ha några pengar från adsense
|
||
Svara med citat |
2004-10-06, 11:32 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man kan hålla pengarna inne hur länge som helst, förrut var man tvungen att skjuta upp det varje månad genom att maila innan den femte man eventuellt kunde få pengar. Nu tror jag att det går att maila in och säga att man vill hålla pengarna i upp till 6 månader.
Hursomhelst är det lite konstigt system, hade ju varit bättre om man kunde valt ett datum dom skickar pengarna på bara .. snart är det jul |
||
Svara med citat |
2004-10-06, 19:32 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-10-06, 19:54 | #5 | ||
|
|||
|
Ja.. oavsett är det juh lite dumt att ha sina pengar liggandes hos google, avkastningen är juh sådär :-)
/me väntar på dagen då google startar en valuta på internet och börjar ge ränta. Jag tror på det Dom har ju redan en rätt så bra bas med användare via adsense och adwords. bara att börja köra. Störande att man inte tex kan flytta pengar mellan dom två systemet. Jag skulle tex lätt kunna tänka mig att investera mera i adwords ifall jag kunde använda mina inkomster till det direkt. |
||
Svara med citat |
2004-10-06, 20:29 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Så här skriver Google:
Citat:
2004-10-07, 00:04 | #7 | ||
|
|||
|
Jag kan dock bekräfta att man kan hålla sina utbetalningar i upp till 6 månader.
Brev ifrån google adsense: Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-10-07, 09:48 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Svara |
|