FAQ |
Kalender |
2009-01-24, 10:04 | #31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kan ju inte sälja från ett bolag du kontrollerar till dig själv hur som helst. Under marknadspris så ska det förmånsbeskattas etc.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2009-01-24, 12:31 | #32 | ||
|
|||
Medlem
|
"fåmansaktiebolag" får jag kolla upp.
"Du kan ju inte sälja från ett bolag du kontrollerar till dig själv hur som helst. Under marknadspris så ska det förmånsbeskattas etc." Förstår jag inte riktigt. Ok, kanske, om jag skulle sälja namnet till mig själv.... förstår. Måste försöka finna en revisor här i Stockholm. Och komma på något namn. "Kommuner i Sverige AB" var tydligen för generellt. Andra har ju fått kommundelen osv. Fast för att komma tillbaka till ursprungsfrågan..... Vad gör Ni som det går lite eller mycket bättre för? Tar Ni det lugnt? Startar Ni nästa site, för att hålla spänningen? Reser Ni och lever livet för inkomsterna? Skaffar bättre boende? (Som jag såg en på googledokumentär gjorde.) |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|