FAQ |
Kalender |
2009-01-27, 20:05 | #1 | ||
|
|||
Banned
|
Tycker admin att detta är fel tråd eller fel forum, ta bort gärna detta inlägg
__________________________________________________ _____ Hej! Jag har två 2st zalman fläktar som är köpta från komplett, ny pris 109kr/st jag vill ha 150kronor för båda två. http://images.google.se/images?imgsz...%C3%B6k+bilder Ni kan gärna svara i tråden eller PM.. Mvh /H |
||
Svara med citat |
2009-01-28, 03:49 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta är inte blocket. Som killen som sålde medlemskap på Spotify eller vad det nu var.. :blink:
|
||
Svara med citat |
2009-01-28, 13:31 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag ställer mig alltid frågan: Hur orkar man göra sig besväret att tjäna en summa som 150:- (68:- om man räknar med utgifterna vid köp) när man måste publicera annons, hitta köpare, föra över pengar, paketera och sedan åka postkontor/ombud för att skicka iväg prylarna.
Är det bara jag som känner så? Ber om ursäkt att jag smutsar ner tråden - men det kan inte bara vara jag som vill bli av med dessa f*rbannade trådar? |
||
Svara med citat |
2009-01-28, 14:24 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det troliga är väl att säljarna i dessa situationer sitter på ett berg av samma vara och kör en liten luring. Lite som tv-shop "skynda att beställ nu innan lagret tar slut" Homer kastar sig på luren och frågar om det finns några kvar.... |
||
Svara med citat |
2009-01-28, 15:17 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Lägg upp de här så blir du säkert av med dem. http://www.nordichardware.se/forum/kop-och...-salj-vf48.html |
|||
Svara med citat |
2009-01-28, 15:30 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jisses, ni borde kanske ta och öppna en egen tråd och diskutera detta "problemet" istället.
Tror inte att ni hade gillat om någon hoppa in i eran tråd som följer alla regler och börja tjaffsa om sina egna åsikter vad som ska få finnas i köp&sälj forumet. |
||
Svara med citat |
2009-01-28, 15:57 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|