FAQ |
Kalender |
2009-01-22, 16:14 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Troligtvis inte om du skickar med postgubben.
|
||
Svara med citat |
2009-01-22, 18:25 | #12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du får prova att skicka paketet till en adress som inte finns och kräva kreditering när du får tillbaka paketet
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2009-01-29, 17:38 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
En straffavgift på 60 kronor kommer du tyvärr inte ifrån de dagar då du skickar mindre än 300 kr. Däremot kan du be personalen att stämpla dina paket med porto betalt men fortfarande betala för frimärke. Detta hjälper dig så att dina paket ser mer seriösa ut än med frimärken på. Att ha bra kontakt med sitt företagscenter är väldigt viktigt för oss e-handlare så börja bygga upp ditt samarbete redan nu. En tårta till dem för att de gör ett bra jobb kommer göra susen och är en väldigt billig investering =) Lycka till och har du fler frågor om frakt kan jag alltid hjälpa till. |
||
Svara med citat |
2009-02-05, 20:40 | #14 | |||
|
||||
Medlem
|
Själv ser jag inte det "fula" i att använda frimärken!
Det ger en mer personlig touch... |
|||
Svara med citat |
2009-02-10, 16:12 | #15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är fullt medveten om möjligheten till porto betalt stämpeln om jag far på företagscenter, men det är ju just denna resa jag vill slippa, speciellt då vi har hämtning här varje dag av Posten. Vad jag tycker är märkligt är att man inte kan lämna in brev på samma sätt som postpaket och betala det i efterhand oavsett antal, jag lämnade tex. idag bara 1 postpaket.
|
||
Svara med citat |
2009-02-10, 17:38 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Verkar som att den enda lösningen (om du själv ska ha hand om logistiken) är att lämna in breven själv, be dem stämpla brevet men betala för frimärken. Det är den vägen de flesta e-handlare fått gå. Lycka till med allt och har du frågor hjälper jag dig gärna. |
||
Svara med citat |
2009-02-10, 18:17 | #17 | ||
|
|||
Medlem
|
Annars kan man använda sig av en Klichee på adresskortet det är nog enklast.
http://www.posten.se/c/info_klicheer# |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|