FAQ |
Kalender |
2003-08-01, 16:22 | #11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vill tacka alla för tipsen .. Ha det bäst.. /shike [/b][/quote] 1$ + 4%, inte så farligt tycker jag, beror på vad man säljer iof, dom tar inte svensk valuta direkt, man kan välja mellan dollar, euro och pund tror jag, men sen så kan man få en valutaomvandlare som man lägger in så ser man exakt hur mycket det dras i svenska pengar. |
|||
Svara med citat |
2003-08-02, 00:23 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
inte svensk valuta direkt, man kan välja mellan dollar, euro och pund tror jag, men sen så kan man få en valutaomvandlare som man lägger in så ser man exakt hur mycket det dras i svenska pengar.[/b][/quote] Mina varor säljs i SEK ... då blir $1 + 4% en hel del ... mer än dem flesta andra betallösningar som finns tillgängliga och som tar svensk valuta... men men .. alla skall vi tjäna pengar på nåt sätt.. |
|||
Svara med citat |
2003-08-03, 05:37 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag surfade runt lite och hittade 2CheckOut, det kanske kan vara något?
De verkar ta $49 som "one-time"-set-up-fee och därefter $0.45 + 5.5% av transaktionsvärdet. Ingen aning om de är bra eller inte men har sett en del använda dom (dock inte svenska siter) men de ska visst acceptera SEK iaf. Kolla och skapa er en egen uppfattning, någon här på forumet kanske har erfarenheter ifrån dom? |
||
Svara med citat |
2003-08-07, 21:48 | #14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan,
Vet inte riktigt hur mycket detta företag tar, men kan vara värt att kolla upp om man vill ha en fullvärdig betalnings processor: http://www.a1m-ag.de/ Kostar troligen enorma summor, kunde inte hitta annat än "Kontakta oss för Info". //Glenn |
||
Svara med citat |
2004-01-07, 10:47 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
Billiga + bra, använder själv dem (svenskt): Telluspay
|
|||
Svara med citat |
2009-02-20, 19:43 | #16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
www.payson.se är väl ett bra alternativ?
|
|||
Svara med citat |
2009-02-20, 21:08 | #17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kom igen, svara i en 5 år gammal tråd!
|
||
Svara med citat |
2009-02-22, 18:45 | #18 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om man inte har speciellt många transaktioner och vill undvika fasta kostnader kan Payson vara ett bra alternativ. 3kr + 3% per transaktion. Stöd för kortbetalning samt direktbetalning.
|
|||
Svara med citat |
2009-02-25, 01:10 | #19 | ||
|
|||
Nykomling
|
EDIT - var flera år gammalt inlägg som jag besvarade såg jag nu.
mvh |
||
Svara med citat |
2009-02-26, 21:45 | #20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Mats,
Tack för ett bra tips om att ta betalt med vanlig babs terminal. Hur funkar det rent praktiskt, fyller kunden bara i kort numret och utgångsdatum i ditt formulär så knappar du in det på terminalen sen innan du skickar varorna. Måste man inte ha pinkoden från kunden Tacksam för svar |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|