FAQ |
Kalender |
2009-03-02, 22:13 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag behöver en svensk grossist som fixar dropshipping.
Någon som har ett tips så skulle jag bli oerhört tacksam. |
|||
Svara med citat |
2009-03-02, 23:55 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har du varit i kontakt med HKC Egenvård? Har själv varit i kontakt med dem vid ett antal tillfällen bl a ang. dropshipping och har fått veta att det ev. finns sådana planer (luktade lite hemlighetsmakeri). Det har gått några månader sen sist jag hade kontakt med dem, någon HKC-anställd jag pratade med på telefon då skulle ta upp frågan på ett ledningsmöte och återkomma, vilket han inte gjorde. Kanske dags att kontakta dem igen :unsure:
Är f ö också intresserad av tips om andra grossister. |
||
Svara med citat |
2009-03-03, 00:28 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
det var inte lite pengar dom omsatte...
|
|||
Svara med citat |
2009-03-03, 10:58 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja, jag har fört en dialog med HKC men de är så fruktansvärt upptagna att man får vänta en månad på ett möte. Då tvivlar jag på att de kommer fixa en custom dropshipping-lösning åt mig.
De jobbar nämligen både som grossister och tredjepartslogistiker så att kombinera de båda vore ju inte omöjligt tycker man men det verkar inte finnas något färdigt system för det där idag |
|||
Svara med citat |
2009-03-04, 09:17 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
"Behöver du hjälp med din logistik?
Intresserad av trepartslogistik? Ditt företag har kanske expanderat kraftigt och nuvarande resurser räcker inte till. Problem att klara av leveranserna i tid? Då kan vi erbjuda dig allt du behöver för att lösa din dagliga logistik." Det verkar som de redan erbjuder dropshipping? |
||
Svara med citat |
2009-03-04, 10:18 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
HKC erbjuder inte dropshipping ännu.
|
||
Svara med citat |
Svara |