FAQ |
Kalender |
2009-03-16, 09:31 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sitter i skolan med mina kamrater och funderar pa vad vi ska gora for nagot natverksprogram i var javaprojektkurs.
Nagon som har tips pa nagra enkla roliga program? Kan vara spel eller vad som helst men det ska alltsa vara ett sorts natverksprogram, hur jag nu ska definiera det vet jag inte. Som sagt, roliga tips tas glatt emot, kan tanka mig att dela med mig utav det senare ocksa om intresset finns =) Vore kul att hora om ni ocksa gjort nagra skoj/nyttiga program i skolan. Tack pa forhand |
||
Svara med citat |
2009-03-16, 09:35 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Yatzy, fyra i rad, othello...., typ alla enklare klassiska spel.
2009-03-16, 10:40 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hmm kanns lite gammalmodigt och omoiverande aven om det ar en bra ide da man vet hur det ska se ut.
Hmm ok provar en annan approach, om det ar nagon som skulle vilja ha nagot system kodat, sa ska vi forsoka leverera det utan att ta betalt, how does that sound? Det kan vara ett bokningssystem, ett spel, bibliotek, whatever, bara ni har en spec. Vi kanske kan gora sa att alla pa WN far onska sig nagot och sa slar vi ihop allt i ett system (som maste ha ett samband ofc) och ser vad vi kan komma fram till? Vad sager/tycker ni? |
||
Svara med citat |
2009-03-16, 10:49 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag koda ihop spelet Risk ,med multiplare, men roligt projekt och ganska uppskattat program/spel
|
||
Svara med citat |
2009-03-16, 13:39 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Multiplayer RISK!
|
|||
Svara med citat |