FAQ |
Kalender |
2009-03-24, 10:41 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tänkte höra med er vad det skulle kosta att bygga en sån här sajt och/eller om det finns färdiga templates med inbyggd butik att hitta på nätet.
Det skall var andra produkter men det är viktigt att man lätt kan klicka för att se detaljerade bilder av produkterna http://www.phoneix-luxury.com/index.php |
||
Svara med citat |
2009-03-24, 11:44 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vet e fan om den ser bra ut, gillar inte design eller funktioner, har sett bättre. Men allt har ju sitt pris.
|
|||
Svara med citat |
2009-03-24, 12:12 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
det där är en färdig template till oscommerce om jag inte helt missminner mig. har sett den förut iallafall på någon annan sajt är jag nästan hundra på.. kan tänka mig att den kostar typ 150$
|
|||
Svara med citat |
2009-03-24, 12:45 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok, vet ni var man kan hitta snyggare och mer praktiska ex eller vad skulle en webmaster ta för att bygga en liknande
|
||
Svara med citat |
2009-03-24, 16:27 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
helt ärligt så tänkte jag ge mig på att bygga en egen snart, helt gratis, i Wordpress, tills min webbshop verksamhet kommer upp på fötterna ordentligt iaf, då kommer jag lägga stora resurser på utveckling.
Ett tips till dig kan vara, har du en vattentät affärsidé med din webbshop & kapital så satsa stort på design & funktioner, det lönar sig och inger förtroende till dina framtida kunder. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|