FAQ |
Kalender |
2009-03-27, 16:13 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
En god væn av mig behøver hjælp med att finna kompetent personal dærfør tænkte jag høra mig før hær før att se vad som finns i Wns arkiv.
Han driver ett mycket uppåtgående føretag med stora kontakter inom speldeveloper branchen, f.ex Dice. Dom søker nu dig som ær en naturbegåvning i Flash Meriter: Utbildning: ett plus, men inget krav. Yrkeserfarenhet: Tidigare erfarenhet från snarlika jobb ær ett krav Egen firma: Inget krav. Tid: Stællninggen gæller upp till 100% med krav om minst 50% Skills: AS2(benhårt krav) & AS3 (mycket ønskvært) Løn: før 100% 23 000 kr/mån Referenser: Gløm ej Arbets-referenser, både fysiska personer (tel & email), och lænkar till jobb som ni tidigare har gjort. Lokal: Jobbet bedriver du hemifrån, och har kontakt med føretaget via mail/telefon/webmessenger av noe sort. Dumma kommentarer vill jag bespara mig før, och frågor tas via PM/mail Ps. Detta ær alltså inte min firma, utan en god væn till mig som æger & driver den. Namnet på firman ær inte publicerat, men blir naturligtvis kænnt før de som ær intressanta. MVH Fredrik Näs |
|||
Svara med citat |
2009-03-31, 00:50 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Finns det ingen här som möter kraven? Eller är det något fel på förslaget?
Vänligen ge lite feedback och ställ gärna frågor i tråden så ska jag svara så gott jag kan på dom. Jag var under uppfattning att det är lite svårt att få tag i jobb idag |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|