FAQ |
Kalender |
2009-04-17, 18:56 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Bakgrund: Min nuvarande hemsida http://www.tn-data.se (enmans IT-konsult bolag) behöver snyggas till och uppdateras så att siten blir up-to-date och SEO optimerad. Alla texter skall updateras på siten (har texterna klara). Det är en enkel site utan något dynamiskt innehåll. Ev skall även en blog skapas och ett par nya statiska sidor skall skapas. HTML koden för alla sidor skall göras om så att de använder CSS, dagens HTML är bedrövlig. Krav på dig: SEO erfarenhet, lång och gedigen bakgrund inom web-design med känsla för hur man skapar en säljande företagssida, Fskattsedel. Steg1 - De som är intresserade, skicka in era referenser/CV/arbetsprov och timpris till info ( .A.T.) tn-data punkt se Steg2 - Jag kontaktar de designers vi anser uppfyller våra krav. Han/hon får inloggning till portalen, så ni kan bilda er en uppfattning om projektets storlek så att ni sedan kan skicka oss er offert. Om detta går bra kan det även bli tal om mer jobb framöver när jag har behov av web-design tjänster eller när denna site skall updateras. |
||
Svara med citat |
2009-04-21, 16:25 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla svar.
Jag har nu fått in tillräckligt med intressenter och kommer gå igenom alla svar i veckan. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|