FAQ |
Kalender |
2009-05-01, 23:53 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Sålde för några veckor sedan ett domännamn och har mottagit betalningen och allt har gått smidigt fram tills nu när domänen ska flyttas. Köparen hör inte av sig med information som behövs för att genomföra ägarbytet. Min fråga är nu vad ni anser är smidigast att göra av denna situationen. Jag har hört att om inte köparen har hämtat sin "vara" inom en viss tidfrist så får man lov till att sälja varan vidare till någon annan, stämmer det? Och i så fall, får man behålla pengarna från den första köparen? |
||
Svara med citat |
2009-05-02, 03:28 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle nog avvakta ett tag eftersom du fått pengarna. Det kan hända att köparen har fått personliga bekymmer och därmed inte haft tid att kontakta dig, eller liknande.
|
||
Svara med citat |
2009-05-02, 12:22 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Avvakta och försök nå köparen. Du har ju fått betalt så det finns ingen anledning för dig att försöka backa.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|