FAQ |
Kalender |
2004-11-12, 23:43 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad gillar sökmotorerna bäst?
kataloger eller filer? dvs. skall man helst skriva: test/testare-hej/ el test/testare-hej.html Vore bra om man tog hänsyn till allting, dvs. Pagerank osv... :huh: |
||
Svara med citat |
2004-11-13, 00:00 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
desto längre ner i filhierarkin, destom mindre viktig fil; de viktigaste ligger i rooten. =)
|
|||
Svara med citat |
2004-11-13, 00:07 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Helst kataloger test/testare-hej/ eller? |
||
Svara med citat |
2004-11-13, 00:10 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jaha, menar du alltså att du har ett default dokument satt på undermapparna?
|
|||
Svara med citat |
2004-11-13, 00:22 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
gillar sökmotorerna att man skriver det som test/testare-hej/ eller skall man ersätta /.html dvs så jag vet när jag ställer in mod_rewritr rules.... |
||
Svara med citat |
2004-11-16, 06:10 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag utgår från att det är Google du syftar på. Det finns inget Google lägger i näheten av så mycket på som på inkommande länkar. Så, det är här du skall börja!
Har du ingen större konkurrens på dina produkter kan det räcka med en bra titel, och att se till så att åtminstone dina egna sidor länkar till dina optimerade sidor. När du samlar inkommande länkar, se till att du varierar länktexten så ofta du kan! Det kommer att ta tid att samla länkar, så din fråga om katalog vs filnamn kanske inte längre är relevant. Och i ärlighetens namn, jag TROR, skildnaden är minimal i sammanhanget! Mvh Niclas |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|