FAQ |
Kalender |
2009-05-22, 07:44 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hey.
Jag letar efter en Ruby on Rails-utvecklare till ett projekt som pågår just nu. Helst skall du ha byggt applikationer i Ruby on Rails (Merb kan även fungera) sedan tidigare. Jag kan även sträcka mig till att hyra in någon som kan python/Django eller har gjort en del jobb i php med något av de större MVC-ramverken. Notera dock att arbetet kommer att utföras i Ruby/Ruby on Rails och att du isåfall får lära dig detta. Du skall ha ingående kunskap om xhtml, css och javascript. Vi använder jQuery och Google Maps i projektet så kunskap om detta är meriterande. Det är även bra om du har kunskap om linux och deployment. Du skall ha eget företag och f-skattesedel. Fördelaktigast om du bor i Malmö/Lund-området men arbetet kan även utföras på distans. Betalning utgår initialt sett om 150kr/h exkl moms. Fungerar samarbetet bra kommer ersättningen att höjas och du kommer troligtvis att få vara med på andra uppdrag. Är du intresserad, släng iväg ett mail till [email protected] innehållande kort bakgrundsinfo om dig själv och ett axplock av jobb du tidigare genomfört. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|