FAQ |
Kalender |
2009-05-19, 20:22 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför har inget av det här (mig veterligen) uppmärksammats i media?
|
||
Svara med citat |
2009-05-19, 20:55 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Hm jag fick också en sån "bekräftelse" för ett tag sen, som jag inte besvarade. Om jag inte minns fel var det ett inbetalningskort bifogat, men det stod också att det bara var ett erbjudande.
|
||
Svara med citat |
2009-05-19, 22:00 | #13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eniro ägs av Shiebsted. Det pågår ganska
mycket censur i svensk media. |
||
Svara med citat |
2009-05-19, 23:10 | #14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
2009-05-20, 00:03 | #15 | ||
|
|||
|
Men var fick jag Schiebsted ifrån?..
Aaah, blandade ihop dem. Shiebsted äger Hitta.se. Glöm vad jag sa! |
||
Svara med citat |
2009-05-20, 09:46 | #16 | ||
|
|||
|
Det står lite här och där:
Faktura från Eniro fick många att blåsa blufflarm Krävd på pengar utan att ha beställt Dålig stil av Eniro Förutom Eniro själva finns det många som försöker bluffa: Peter: Gå inte på den bluffen Hämtat från Eniro Nyhetssök (!) |
||
Svara med citat |
2009-06-04, 17:34 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-06-04, 18:28 | #18 | |||
|
||||
|
Det finns fler trådar om liknande beteende från Eniros sida här på WN. De verkar vara riktigt oseriösa. Som företagare bör man ha inspelningen påslagen för alla telefonsamtal så att man kan motbevisa ev. avtal de påstår att man ingått via telefon.
|
|||
Svara med citat |
2009-06-04, 19:21 | #19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan inte nästa som blir uppringd av eniro spela in samtalet? Det hade varit fruktansvärt underhållande att höra vad försäljaren säger när man mot slutet förklarar att man har spelat in dom
|
|||
Svara med citat |
2009-06-05, 19:08 | #20 | |||
|
||||
|
Jag blev uppringd av en säljare i veckan (mest för katalogen, tror jag) och när jag sa att vi inte var intresserade var hennes reaktion
- Har du redan pratat med en av våra säljare. Tycker det var lite roligt, men men. Eftersom vi inte har kundkontakt ville vi inte annonsera, och de frågade hon - Men ni vill väl era grunduppgifter Vad hon glömde säga, som jag fick fråga om, var om det kostade nånting, och ja, det gjorde det ju. Tämligen dålig stil. Uppgifterna ligger dock fortfarande kvar, sökbara på eniro.se |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|