FAQ |
Kalender |
2004-11-18, 00:05 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Söker någon som kan tänka sig att översätta från Svenska till Engelska samt Engelska till Svenska. Du måste vara duktig för det är seriösa texter som skall fram. Det rör sig om allt från 1 timma uppemot 100 timmar lite beroende på hur förslaget slår på det Amerikanska bolaget. Självklart kommer du bli avlönad för varje minut, en f-skattsedel vore dock utmärkt. Something for you? -Jonas |
||
Svara med citat |
2004-11-18, 01:18 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad är det för typ av texter?
Behöver man kunna speciella fackuttryck inom någon speciell kategori? Vore intressant men mer info behövs! |
|||
Svara med citat |
2004-11-18, 14:24 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Det är inte speciellt svåra texter, det som måste bli bra är gramatiken och att det blir en seriös text. Det duger exempelvis inte med min egen skolengelska. -Jonas |
||
Svara med citat |
2004-11-18, 15:09 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej, jag anser mig som ganska jättebra på engelska .. ska läsa till lärare i engelska nästa höst, straight mvg i skolan... om du är intresserad kan du väl pm:a eller maila en text så översätter jag så kan du se om du blir nöjd?
Min mail är twentyeyes_ snabela hotmail.com Edit: ingen f-skattesedel dock :unsure: |
|||
Svara med citat |
2004-11-18, 17:02 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tror mig skulle kunna klara det där trots att jag nu läser till civilingenjör inom datateknik, vilket i sig är helt på svenska och därmed är minga engelskakunskaper på en mycket god och hög gymnasienivå, varken mer eller mindre. Maila mig via WN eller PM:a ifall det låter intressant, jag har F-skatt. |
|||
Svara med citat |
2004-11-18, 19:09 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Har fortfarande inte fått något konkret deal med nån, hör gärna av er. |
||
Svara med citat |
2004-11-18, 23:06 | #7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Åt mig skrev du att du satt massor av folk på uppgiften och den förste som översatte och skickade åt dig skulle få betalt.
Kändes för osäkert för att jag skulle orka börja ens. |
|||
Svara med citat |
2004-11-20, 18:49 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har tidigare bott i USA.
Det intressanta är väl dock lite vad man har i lön? |
|||
Svara med citat |
2004-11-21, 22:56 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har pm:at min mailadress, vet inte om du har sett det ... har inte fått nåt mail iaf ...
|
|||
Svara med citat |
2004-11-21, 23:43 | #10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har redan hittat en kille nu, inga fler ansökningar behövs.
-Jonas |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|