FAQ |
Kalender |
2005-01-15, 18:51 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Driver ett relativt nytt community som kommer att drivas i 3lander (sverige, usa och tyskland), har pa mindre an 2veckor fatt 1700 medlemmar och beraknar en kraftig framfart. Det vi nu vill gora e att erbjuda vara medlemmar VIP mot betalning (just nu gratis vid rekrytering av medlem) Jag va i kontakt med cellsynt angande detta via mail, men fick tyvarr inget svar? hur ar det med kundmottagningen dar? support? seriost foretag? Vad ar skillnaden mellan cellsynt och yo.se, yo erbjuder ju 70/30 till kunden men hur ar det med cellsynt? jobbar de pa samma satt dvs med provision eller? hur mycket erhaller jag pa ett 30:- sms hos cellsynst? blev manga fragor men hoppas kunna fa svar. |
||
Svara med citat |
2005-01-15, 19:24 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Cellsynt är i högsta grad seriösa. Du kan alltid skicka ett PM här på WN till Tobbe som arbetar för Cellsynt. Med Cellsynt kan du ta betalt från Tyskland men jag vet inte om det går med Yo. Något att tänka på. För dina amerikanska användare får du nog räkna med en amerikansk leverantör. Jag skulle gissa på att betal-SMS är billigare i USA.
|
|||
Svara med citat |
2005-01-16, 00:29 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har samma erfarenhet, har försökt ringa Cellsynt ett flertal gånger utan att någon svarar. Vad jag vet arbetar inte Cellsynt på samma sätt som Yo.se, med enbart provision 70/30, utan har en månadskostnad. Skillnaden är väl att man tjänar på att använda Cellsynt eller liknande framför Yo.se om det handlar om större kvantiteter av SMS, gissar jag.
|
||
Svara med citat |
2005-01-16, 00:32 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Cellsynt är super.
Men det finns fler. Kontakta mypay.se och ta en diskution med dem. |
||
Svara med citat |
2005-01-16, 07:48 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
vad klassas som storre kvantitet??
|
||
Svara med citat |
2005-01-16, 20:24 | #6 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-01-16, 22:27 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hur skulle det se ut om en moderator agerade så mot en kritiker. Men eftersom mina erfarenheter på support och funktionsmässighet vad det gäller Cellsynt är mycket bra. |
||
Svara med citat |
2005-01-17, 10:44 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Självklart får man säga vad man vill, jag har inget emot att ni diskuterar våra konkurrenter i forumet - det är det WN är till för, att diskutera företag, tjänster osv.
Har ni ringt när kontoret är tillfälligt obemannat vid exv lunch etc når ni en voice mailbox, vi har i övrigt personal på plats på "normal" kontorstid (08.00 - 18.00) mån-fre samt 24/7 support för våra existerande kunder genom er account manager. Eftersom ni påstår er inte ha kommit fram är ni välkomna att ringa mig (Tobias) direkt på 0733-555146 eller vårt kontorsnr 08-52509700. Premium SMS är i övrigt inte billigare i USA, snarare raka motsatsen då det finns fler operatörer i US än något annat land, beror ju självklart på vilken coverage man vill ha dock, men ska man köra USA ska man köra det fullt ut. (Jag har PM'at dig Gimbo med svar.)
Svara |
|
|