FAQ |
Kalender |
2005-01-28, 15:41 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad tror ni om följande domännamn? Rätt person kan nog utveckla det till något bra tror jag!
GibraltarShopping.COM GibraltarShopping.NET Gibraltar is one of the few remaining VAT free holiday destinations in Europe, offering its visitors a unique and diverse tax free shopping experience. Gibraltar benefits from an extensive shipping trade, offshore banking, and its position as an international conference center. The financial sector, tourism (almost 7 million visitors in last year), shipping services fees, and duties on consumer goods also generate revenue. Vad kan det vara värt? |
||
Svara med citat |
2005-01-28, 15:55 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jättebra namn!
Bodde alldeles intill gränsen på den spanska sidan i en liten by under en vecka. Det var i slutet på 80-talet. Massor med turism och hög omsättning på besökare på den tiden. Säkert lika mycket nu om inte mer. Ett tips dock... Försök att registrera de spanska motsvarigheterna (och gärna även de franska också). Även om de officiellt är engelsktalande. Spanjorerna, var i klar majoritet när jag var där i alla fall. Värderingen i kronor och ören lämnar jag åt de med kunskap om detta, en hel del lär du i alla fall få om du hittar någon med behov av just shopping i Gibraltar (och ännu mer om du klipper de spanska motsvarigheterna och säljer allihopa som ett paket). Best of Luck! /Stefan |
|||
Svara med citat |
2005-01-29, 17:39 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för feedback!
Var i Gibraltar för ett par år sedan och det är ju minst sagt shopping som gäller där. Skall se om man kan annonsera ut dom i någon lokal media därnere eller så. |
||
Svara med citat |
2005-01-29, 19:20 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad gjorde du i Gibraltar av alla ställen?
|
||
Svara med citat |
2005-01-29, 21:15 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |