FAQ |
Kalender |
2005-02-17, 22:16 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
När skall priserna bli mer "EU"-anpassade måntro?
Har en dansk bekant som sänder ut några SMS om dagen, han betalar 10 danska öre per SMS. Det är en human nivå. |
||
Svara med citat |
2005-02-18, 00:33 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Konstigt att priserna kan variera så mycket mellan två länder som man numera kan gå emellan (i princip) =)
|
|||
Svara med citat |
2005-02-19, 14:50 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tobbe: Du får ett mail från mig nu på din hemsida, jag har lite svårt att skriva antal per månad, då vi har såpass säsongsbetonad verksamhet...så jag skriver hur många jag är intresserad av inledningsvis istället..hoppas de e ok!
/Fredrik Festivalbussen.com |
|||
Svara med citat |
2005-02-19, 19:10 | #14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad har du för operatör? [/QUOTE] Vodafone [/quote] Jag har SMS genom MyPay (som skickas genom utlandet) och inga SMS till Vodafone går fram sedan drygt en månad tillbaka... Likaså nummer som porterats från Vodafone. |
||
Svara med citat |
2005-02-19, 21:59 | #15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vodafone [/QUOTE] Jag har SMS genom MyPay (som skickas genom utlandet) och inga SMS till Vodafone går fram sedan drygt en månad tillbaka... Likaså nummer som porterats från Vodafone. [/quote] Jo, Vodafone har gjort vad de kan för att spärra trafik från nät enligt olika kriterier t.ex spam, IC-avg. m.m. Det finns som tur är pålitliga vägar kvar mot Vodafone även för meddelanden med lägre kvalitet. (Då detta är mitt första inlägg måste jag passa på att berömma berörda för ett mycket bra forum) |
||
Svara med citat |
2005-02-19, 22:11 | #16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-02-19, 23:06 | #17 | ||