FAQ |
Kalender |
2005-02-11, 23:32 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har läst igenom information på de vanligaste betalväxlarnas hemsidor samt här på forumet men jag hittar inte riktigt vad jag letar efter.
Är det någon som vet något företag som erbjuder främst direktbetalningar (internetbank) men eventuellt även kortbetalningar (skulle troligen gå bra utan också) till något som mer liknar fast pris per månad istället för en procentuell del på transaktionsbeloppet? Det vanligaste verkar vara ett lågt fastpris och ett ganska högt procentuellt pris per transaktion (någon procent). /Anders Holgersson |
|||
Svara med citat |
2005-02-21, 00:55 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför direktbetalning i första hand?
Enligt den senaste pts rapporten är det under 1 promille av betalningarna i sverige som görs med direktbetalningar. |
|||
Svara med citat |
2005-02-21, 08:36 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
/Anders Holgersson |
|||
Svara med citat |
2005-02-21, 09:21 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
De erfarenheter jag har av onlinebetalningar är att det är betydligt fler än en på tusen som använder direktbetalningar via Internetbank. |
|||
Svara med citat |
2005-02-21, 12:20 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
För att återgå till ursprungsfrågan så har jag ingen aning faktiskt. |
||
Svara med citat |
2005-02-21, 13:16 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu får man ju inte marknadsföra sig själv men jag skriver ändå.. vi kommer ha fast pris på kreditkort och direktbetalningar - och med det menar vi då fast månadsavgift och en fast transaktionsavgift
Finns intresse så skicka mail till mig och berätta så mycket ni kan om er verksamhet - lättare att ta fram ett kostnadsunderlag då |
||
Svara med citat |
2005-03-01, 20:10 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
PTS rapporten är gjord tillsammans med stora betalföretag och de svenska bankerna, tillförölitligheten i denna är väldigt nära 100%. Jag går absolut inte emot, jag undrar bara om det är värt jobbet. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|