FAQ |
Kalender |
2005-04-13, 23:09 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Halloj..
Tänkte höra om det är någon som kör OS commerce hos b-one eller om någon vet om det fungerar. Tänker först och främst på huruvida det funkar när php körs i "safe mode on". Det finns inte någon möjlighet att stänga av denna funktion hos B-one. Vidare hittar jag inte vad de kör med för webbserver, är det apache? Tacksam för svar! Jag sitter här o väntar.. /Niklas |
||
Svara med citat |
2005-04-14, 01:06 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
1. Enligt osCommerce´s dokumentation ska det fungera ypperligt.
2. Apache, ja. Vet dock inte vilken version. (gissar på 1.3x) |
|||
Svara med citat |
2005-04-14, 01:14 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok.
Tack så mycket för svaret! Jag prövade precis quick cart.. Men det verkade inget vidare. Gick visserligen jättefort och var precis så enkelt som jag vill! Men efter att ha läst lite på deras forum verkade det inte så säkert och bra alternativ.. Tror det är kraftig beta dessutom (Den heter bland annat 0.2.5) Antar att det kan bli en vettig version när 0:an bytts ut mot en 1:a! :) Men jag såg att det fanns en hel del live shoppar.. som såg mer eller mindre bra ut! Ska testa med osc nu! Se om jag får igång det.. |
||
Svara med citat |
2005-04-14, 01:37 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-04-14, 01:54 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
givetvis körs det i SMon .. allt annat vore skandal.. ;)
|
||
Svara med citat |
2005-04-14, 07:21 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Men varför använda b-one?
Det är väl inte direkt känt som ett stabilt webbhotell, om jag har förstått vad jag har hört och läst... Om du skall driva en butik som skall vara uppe 24 timmar om dygnet, året om, varför inte satsa några extra kronor och veta att det finns en support som kan ställa upp när något inte funkar? |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|