FAQ |
Kalender |
2004-06-07, 19:55 | #11 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Vi kör med Request Tracker för all support mail med våra kunder, du hittar den här: http://bestpractical.com/rt/
|
||
Svara med citat |
2004-06-08, 00:52 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-06-09, 04:16 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Med risk för att detta är för enkelt för dig - kolla gärna in http://www.goseller.com Det är ett enkelt crm-system på svenska och webbaserat som jag även använder själv för några projekt. |
||
Svara med citat |
2004-07-01, 20:37 | #14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Gick jättebra att logga in men sen hände ingenting, bara en visning av en fin liten logotyp - lite för enkelt tror jag :P (Kör firefox 0.9) |
|||
Svara med citat |
2004-07-01, 22:03 | #15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-07-01, 23:47 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PMa mig vad ni reg er med för epostadresser så ska jag kolla.
|
||
Svara med citat |
2004-07-02, 01:35 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
När man ska satsa på ett CRM-program måste man ställa sig frågan vad man vill ha ut av det. Därefter, när man har definierat sin kravspec och valt utt ett antal program som stämmer på ens krav, ska man titta på arbetsmetodik. Hur kommer det fungera när man jobbar i programmet? Finns det saker som är krångliga eller som måste anpassas? Upplevs programmet som svårt eller krångligt eller om det har begränsningar så kommer det inte att användas i den utsrtäckning som man hade hoppats på.
Det är viktigt att alla som använder säljstödet vet vad som MÅSTE registreras och VARFÖR och VAR i programmet. Läs gärna mer om att välja säljstöd. Problemet med att ta hand om inkommande leads via Internet, om det nu är via E-post eller via databasen på webservern, är att registrera dessa i säljstödet. Att göra det manuellt genom att kopiera och klistra tar tid, är omständigt men framför allt tråkigt. Därför gör man klokt i att automatisera denna process. Själv har jag jobbat på Hogia Säljsystem och de har ett säljstöd som bygger på Access och som kan kopplas mot ekonomiprogrammmet ART, Word och Outlook. Säljs för runt 5 000:- (tror jag) då programmet är på väg att fasas ut. Se sammanställning av olika säljstöd på Sälj&marknadsföring och läs mer om CRM på CRM Nytt |
||
Svara med citat |
2004-07-02, 15:51 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
Kolla in OTRS på www.otrs.org.
Jag sitter i det väldigt mycket och jag gillar vilken bra överblick man får på alla mail/telefonärenden. |
||
Svara med citat |
2005-07-13, 23:11 | #19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Finns det inget bra som man kan köra på lokala datorn? Skulle vara väldigt användbart!
|
||
Svara med citat |
2005-07-19, 00:49 | #20 | ||
|
|||
Medlem
|
KONTAKT från svenska Lundalogik går att köra lokalt.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|