FAQ |
Kalender |
2005-07-27, 13:28 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom jag driver ett antal olika projekt så märker jag att jag inte hinner med allt så som jag vill, därför bestämde jag mig att sälja en av sidorna nu. Sverigeindex.se är ett bra namn för en svensk länksamling som finns där nu, för den som har tiden att lägga ner i det projektet kan det säkert bli en bra sida att fortsätta utveckla.
Skicka mig bud via PM vid intresse. |
|||
Svara med citat |
2005-07-28, 01:07 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är intresserad av att lägga ett bud, men undrar först om du har någon statistik på inkomster samt unika besökare per dag?
|
||
Svara med citat |
2005-07-28, 18:20 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hela scriptet som sverigeindex körs på (förutom AdMax systemet) finns att ladda ner gratis HÄR och får användas fritt så länge man inte tar bort länken till dom.
Bara ett tips |
||
Svara med citat |
2005-07-28, 18:31 | #4 | |||
|
||||
|
inte hela, scriptet blev modifiertat för att bättre passa in.. Men det är inte det viktigaste... Köparen kansle vill använda sin egna kod till sidan...
|
|||
Svara med citat |
2005-07-28, 18:31 | #5 | ||
|
|||
|
Står en del intressant i licensen för Web Wiz Guide som en potentiell köpare nog bör beakta. Inte för att jag tror att de skulle bry sig, men juridiskt så har de en del rättigheter till det här skriptet iom att det inte är GPL.
|
||
Svara med citat |
2005-07-28, 20:15 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Fanns det någon besöksstatistik?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2005-07-30, 21:10 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
undrar samma som jonny
|
||
Svara med citat |
Svara |