FAQ |
Kalender |
2005-08-10, 15:23 | #1 | |||
|
||||
VIP
|
Här kommer en av de första sidor som jag lagt upp med mer än bara plain text.
Köpte den igår, så har inte hunnit pilla så mycket med den. Men det jag bryr mig om nu är inte designen, utan snarare själva upplägget. Vore kul att få lite förslag på olika lekar som ni tror folk vill läsa om! Kanske ska ha någon poll om bästa lekar samt en del annat som jag funderar på. Men alla förslag om struktur och coola lekar som ni vill läsa om mottags med glädje. Mvh/Maccke |
|||
Svara med citat |
2005-08-11, 13:49 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar verkligen idén men måste ändå klaga lite på designen. Jag tror sidan kan bli välbesökt om du styr upp struktur och katalogisering. Hitta en ung/studerande desajner och fråga vad han kan göra för 1000-2000.
Sen så tycker jag att du kan skippa annonserna tills du fått upp lite trafik. Lekförslag: Bästa sättet att fördriva tid på långa bilresor är ordleken. Man säger en bokstav och sen säger man ett ord som börjar på den bokstaven (inte namn). Den som till slut inte kommer på något förlorar. |
||
Svara med citat |
2005-08-11, 15:30 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kategorin "Vuxen lekar" borde byta namn........ jag tänker inte på några roliga tidsfördriv. Jag vet förvisso inte vad du ska ha för något där
Men annars är idén bra. |
|||
Svara med citat |
2005-08-11, 17:21 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gräslig design, särskrivningar (vuxen lekar t.ex.) drar ner intryck, kul idé dock!
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|