FAQ |
Kalender |
2005-08-20, 16:21 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
För ett par månader sedan fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att göra en portal för förmedling av IT-relaterade konsulttjänster. Jobbade intensivt på projektet i ca 1-2 veckor och beställde domänerna:
konsultjobb.se konsultjobb.nu konsultjobb.net konsultjobb.com Sedan när allting blev klar fanns inte tiden för att lansera projektet och vet inte vad jag ska hitta på med det nu. Känns synd att bara slänga iväg det när allting är i princip klart! Demo: http://www.konsultjobb.se/demo/ Tryck på Lägg till Jobb / Tjänst för att logga in som vanlig användare eller admin och använd dessa uppgifter: Vanliga användare: E-post: [email protected] Lösenord: demo Admin: E-post: [email protected] Lösenord: admin Portalen är i princip klar att lanseras, men tid/motivation saknas tyvärr så jag söker förslag från er! Ni får gärna ge feedback över portalen i sig själv. |
||
Svara med citat |
2005-08-21, 00:25 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ser trevlig ut... får du bara snurr på den så... det jobbiga är väl marknadsföringen...
|
|||
Svara med citat |
2005-08-21, 18:31 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack!
Precis, det enda som är kvar att ta hand om egentligen är marknadsföringen. Dilemmat i detta ligger ju i att för att det ska vara intressant att besöka portalen krävs det att det finns "annonser", och för att folk ska vilja lägga ut "annonser" krävs det att den är välbesökt. |
||
Svara med citat |
2005-08-21, 22:17 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det enda som är kvar...
Har för mig att "man" brukar säga att 15% av budgeten går till utveckling och 85% till marknadsföring om produkten ska lyckas. Ta inte för allvarligt på de siffrorna bara... |
|||
Svara med citat |
2005-08-22, 00:46 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-08-22, 02:33 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det konsulter oftast är sämst på är att sälja sig själv.
Tror du inte konsulter som sitter utan jobb (många) fyller i en ansökan i förhoppning att det eventuellt ger ett jobb även fast sidan inte ser välbesökt ut. Räcker väll med att typ 10 pers från wn.se reggar sig så ser den genast mer välbesökt ut. För övrigt så ser sidan bra ut! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|