FAQ |
Kalender |
2005-07-27, 15:59 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det någon här som har fört ut pengar från paypal till ett bankkonto hos FSB den senaste tiden?
Vad exakt skriver ni för att det ska bli rätt? Dvs.. Bank Name: Föreningssparbanken eller swedbank? Account Type: Domestic Account Number: Hur skrivs det här? 8129-9xxxxxxx eller 81299xxxxxxx Ska det var mellanrum, - eller skrivs allt direkt rakt av? Det var mycket länge sedan jag använde paypal, kommer inte ihåg hur jag skrev för att det skulle fungera.. |
||
Svara med citat |
2005-07-28, 15:58 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Inte för att jag använder PayPal (så jag vet inte exakt där) men när jag flyttar pengar utomlands till Sverige använder jag IBAN kontonummer tillsammans med bankens BIC/SWIFT adress SWEDSESS.
http://www.foreningssparbanken.se/cg...frameset=25268 Så kanske detta kan fungera för dig. /Micke |
|||
Svara med citat |
2005-08-23, 22:52 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har också problem med PayPal och min svenska bank. Jag har skrivit in de ?rätta? uppgifterna, och jag skickade, men jag fick tillbaka mina pengar till PayPal plus en stor avgift. Vad exakt ska man fylla i i det formulär som PayPal tillhandahåller. Är det så också, att man måste vara verifierad? Jag vet inte....någon annan som är insatt, och helst någon som kontinuerligt skickar pengar från PayPal till Skandiabanken, tack!
|
||
Svara med citat |
2005-08-23, 23:55 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Antar att du ska vara verifierad, jag är det men skickar enbart till mitt bankgiro från paypal, enkelt och pengarna kommer alltid.
|
||
Svara med citat |
2005-08-24, 00:50 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, bankgiro. Jag har testat att skicka till mitt bankgiro likväl. Men samma problem uppstod. Skulle du kunna beskriva vad du skrev in i fälten.....vilka nummer osv. Använder du skandiabanken? Enligt paypal behöver jag inte vara verifierad, Men utan verifiering kan man bara skicka $700 i månaden.
|
||
Svara med citat |
2005-08-24, 06:58 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
välj land: sweden
fyll i ditt förnamn. skriv i banknamnet ditt bankgiro är anslutet till. fyll i ditt bankgiro nummer utan mellanslag eller streck. klart nu är det bara att skicka pengar. så här gjorde jag och det har funkat kanon. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|