FAQ |
Kalender |
2003-12-10, 18:24 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Då skulle jag hellre lägga in klagomål på sådana som använder en "Rensa knapp" till sina forumulär precis som Zed7 sa. Det måste vara något som bara hängt med, kan inte komma på ett vettigt anledning till en sån knapp... |
||
Svara med citat |
2003-12-26, 18:15 | #12 | ||
|
|||
Nykomling
|
"Töm varukorgen" kan vara en ganska nyttig funktion, t.ex. om jag ska köpa en ny dator... Då kan jag lägga ihop en konfiguration, se vad den landar på, sedan tömma korgen och plocka ihop en annan konfiguration och se det priset... Kul att sitta och ta bort alla produkter för hand
En funktion jag saknar i många shoppar är möjligheten att "Spara kundkorg" och "Ladda kundkorg"... Men "Töm varukorgen" är helt klart inte onödigt =) (Ber om ursäkt, jag såg inte martins inlägg... |
||
Svara med citat |
2003-12-26, 23:05 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dustin har gjort så varukorgen sparas i en "Kaka" som finns i typ en månad vilket ja tycker är bra så man kan återkomma och köpa produkter man tidigare plockat i hopp, om man sparar korgen så länge så är det nästan ett krav att ha en knapp "töm korgen"
|
|||
Svara med citat |
2004-01-10, 11:10 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |