FAQ |
Kalender |
2006-02-12, 00:17 | #11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag är som sagt väldigt ny på detta med php, men har klarat mig bra hittils Men det är definitivt något jag ska kolla upp. |
|||
Svara med citat |
2006-02-12, 03:16 | #12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vill du få aktivitet på ett forum;
Ha det ej uppdelat. Kräv ej registrering för att kunna skriva. Just uppdelningen är en sjuka som liksom så mycket annat är alldeles för vanlig. Bara för att det GÅR så delas forum upp i oerhört många underforum trots att de allra flesta är intresserade av att läsa i samtliga sektioner. Oftast är det en eller några få sektioner som är aktiva medans övriga är döda om det inte är tusentals poster per dag. Dela absolut inte upp förrän behovet finns. Registreringskrav kan man slå på senare om man vill men jag har inte gjort det ännu trots 500-600 inlägg om dagen. Har inte heller delat upp forumet (det finns underforum men de är till för slutna grupper), kommer dock införa ett slags kategorisering och filtreringsmöjlighet i framtiden. |
|||
Svara med citat |
2006-02-12, 03:26 | #13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Förutom något enstaka som är dolt för gäster... (Hjälpforum för websida och photoalbum) Men ja tycker ändå att behovet av svenska och engelska delen behövs, det va ju det som var meningen med forumet. Dock ej på Portalen kanske (Om man nu kan göra det en ovanför här sa, att se språket på webbrowsern) |
|||
Svara med citat |
2006-02-12, 12:34 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men hur ska jag göra den kodsträngen för att alla webläsare ska förstå att filmen inte ska spelas upp då ? |
|||
Svara med citat |
2006-02-12, 12:53 | #15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Rensa rensa rensa, och lyft fram några få delar.. just nu är det för mycket att välja på för en besökare. (Jag upprepar nog det de andra sagt)
|
||
Svara med citat |
2006-02-12, 12:56 | #16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja håller på för fullt. Ja har tagit bort MEGA mkt. Men ja fortsätter.
Ja skulle vilja veta hur man gör en välkomsttext som ställer in sig beroende på webläsarnas spåk. vore bra grej, om man visste hur.. |
|||
Svara med citat |
2006-02-12, 15:31 | #17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |