FAQ |
Kalender |
2008-08-06, 15:32 | #111 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker inte heller att TouchFlo är speciellt segt. iPhones gränssnitt flyter på bättre, det håller jag dock med om. Nu är ju iPhonens skärm dubbelt så stor som Touch Diamond så jag kan tänka mig att skärmen spelar roll också. Större skärm borde ju vara en fördel om man ska kladda med fingrarna på den.
|
|||
Svara med citat |
2008-08-06, 15:45 | #112 | ||
|
|||
Supermoderator
|
TouchFlo fungerar strålande i det jag kan se, både i min lite äldre HTC Touch Cruise (som har klenare processor och mindre minne, men ett mer begränsat gränssnitt) och i sambons HTC Touch Diamond.
Jag förstår inte heller uppmaningen till handuppräckningen... Jag har testat Iphone tillräckligt mycket för att vara lite imponerad av ett par saker och mycket irriterad över en hel del. Och jag kan inte byta ut gränssnittet, för det finns inget alternativ...
2008-08-06, 17:53 | #113 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Själva svepningarna m.m. funkar klockrent, det jag tycker tar tid är när man öppnar ett program t ex |
|||
Svara med citat |
2008-08-06, 21:36 | #114 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Microsofts filosofi är istället att ge användare och utvecklare mer frihet, vilket dock kan leda till seghet och buggar ibland. Att Windows Mobile segar ibland beror på att man både kan köra massor av program samtidigt och dessutom köra "gömda" program i bakgrunden, klart det blir segt. Iphonen kan inte köra mer än ett åt gången och inga i bakgrunden vilket har sina egna uppenbara nackdelar. Den som följer utländska apple-bloggar vet dock att trots alla Apples strama tyglar är nya iphone-mjukvaran riktigt seg och buggig. Jag är glad att jag inte valde en iphone. |
|||
Svara med citat |
2008-08-06, 22:23 | #115 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sitter i vardagsrummet och surfar med HTCn via det trådlösa nätverket.
Funkar perfekt förutom Fru 1.0 brevid i soffan hotar med att att jag får stanna här i natt om jag inte slutar.... Jag tycker Fru 1.0 verkar passa bättre i iphone... Inte helt utan buggar |
|||
Svara med citat |
2008-08-06, 22:44 | #116 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Fru 2.0 gillar också teknik och mobiltelefoner mer än Fru 1.0. LOL |
|||
Svara med citat |
2008-08-06, 23:10 | #117 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-08-07, 08:59 | #118 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr har jag märkt att alla patchar funkar väldigt kort tid..... Sen tror jag inte gräset är grönare på andra sidan häcken så Fru 2.0 är inte aktuellt.
|
|||
Svara med citat |
2008-08-07, 11:26 | #119 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
OM man uppgraderar till Fru 2.0 så kræver hon stændiga patchar i from av diamondring_24k_retailprice, vilket inte ær att rekomendera ifall man inte har en egen diamantgruva. Det ær bættre att behålla fru 1.0 och patcha henne med tidigare næmnda spa 1.5, choklad 4.0 och blommor 1.0 såfort det ær något som inte ær som det ska eller i det fall dom anser att man har gjort nånting som inte tillhør korrekt førfarande.. (d.vs always)
(Ps livet var lætt nær man var liten, det ræckte med en tæckning før att gøra tjejen i ens liv glad igen, mamma d.vs ) |
|||
Svara med citat |
2008-08-15, 13:21 | #120 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Så, nu börjar det flyta på efter alla småinställningar så att den skall passa just mitt användande.
Riktigt nöjd med min Diamond! Någon som vet om det finns något program så man kan använda stylusen för att skriva vanliga bokstäver istället för tangentbordet? Kan det kallas textigenkänningsprogram? Någon mer som får "=" istället för "&" när man har "Tangentbord", "Använd handrörelse för dessa tangenter" aktiverat under "Inmatning"? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|