FAQ |
Kalender |
2014-10-13, 16:38 | #111 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bugg: Sidan https://missdomain.com/auction/item/ listar en auktion felaktigt
|
||
Svara med citat |
2014-10-13, 19:37 | #112 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2014-10-14, 15:41 | #113 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bugg:
På https://missdomain.com/auction/categ...20&%20Garden/1 är vissa rader tomma där domännamnet ska stå. Det har blivit något fel med encoding på dessa domäner med svenska tecken. |
||
Svara med citat |
2014-10-14, 16:15 | #114 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av Frebjo den 2014-10-14 klockan 16:21 |
|||
Svara med citat |
2014-10-31, 14:43 | #115 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon som lyckats få missdomain att sluta skicka "nyhetsbrev"? 3-4 avregistreringsförsök har ignorerats, och de ignorerar också spamcop-rapporter.
Edit: Det ska nog tilläggas at det antagligen är mailchimp.com's fel, men det är missdomain som anlitat de skurkarna, och de som står bakom mailen som aldrig slutar komma. Senast redigerad av Zedrick den 2014-10-31 klockan 14:45 |
||
Svara med citat |
2014-10-31, 15:28 | #116 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det stämmer att vi har Mailchimp som mailsystem, oss vetligen så tas du bort ur listan om du klicka på avregistrera längst ned i mailet. (Jag kontaktar mailchimp också och meddelar dom detta! ) Om du ger mig din e-postadress här i ett PM så tar jag bort dig permanent från dessa listor! Med vänlig hälsning, Fredrik |
|||
Svara med citat |
2014-10-31, 15:59 | #117 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för svaret, PM kommer.
|
||
Svara med citat |
2014-11-13, 15:49 | #118 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Blir helt tokig när jag försöker köpa en ny .SE domän. Först strul med att logga in och sedan går det inte att redigera profilen vilket krävs för att jag ska kunna lägga ordern... Är det bara för mig eller funkar det inte för andra?
|
||
Svara med citat |
2014-11-13, 15:53 | #119 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Flera kunder har köpt domännamn under dagen så måste vara något specifikt problem med din profil där, skicka mig bara ditt kundnummer här på ett PM så kollar jag över din profil direkt och fixar till detta så att du kan regga din domän! Edit: Såg att jag precis fick ett PM av dig innan jag posta detta, jag kollar över din profil direkt! Mvh, Fredrik |
|||
Svara med citat |
2014-11-13, 16:03 | #120 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har en god vän som skrivit på mäklarkontrakt där missdomain ska ha 15? % under en viss tid oavsett vem som säljer ett antal domäner. (missdomain eller ägaren av domänerna)
Efter att kontraktet blev signerat får han inga svar på sina mail längre säger han. Han har tom sålt en domän själv men får inget svar när han meddelar detta. Vad händer om missdomain och en kund säljer samma domän samtidigt om det är så svårt att hålla kontakt. Borde man inte ha en direktkontakt med den på missdomain som mäklar ens domäner? Har kompisen fel eller är det verkligen svårt att hålla kontakten? Det är en allmän fråga så kommer inte att ta upp vilken av era kunder det gäller. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|