FAQ |
Kalender |
2010-12-14, 16:51 | #111 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-12-14, 17:21 | #112 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det kan du ha en poäng i, det tänkte jag inte på. Måste bli väldigt jobbigt om en server går ner och de erbjuder telefonsupport i dessa fall, att behöva svara och säga "Jag jobbar på det" var 5e minut kan snabbt bli tråkigt
|
|||
Svara med citat |
2010-12-14, 18:24 | #113 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
man kan ju slänga mobilen i väggen och säga till den "TYST". annars finns telefonsvarare (för oss som bara har väldigt liten support personal). Det funkar okej när alla samtal är "varför är min site nere". bättre det än att man slösar värdefull tid som borde användas på att fixa problemet. men det där med support kvalitet är olika. och även om man tycker att alla företag bör ge den kvalitet på support och tjänster/service de påstår så är det inte alltid de har råd. inte för den pengen man betalt menar jag. Sen tror jag många underskattar hur värdefull kvalitativ support är. Glada kunder är skitbra säljare. |
||
Svara med citat |
2010-12-14, 21:18 | #114 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det kan jag skriva under på. Vi har lagt ytterst lite på marknadsföring, de flesta av våra kunder kommer via rekommendationer (ja, jag skryter lite om oss och hoppas det inte tolkas som egenreklam).
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|