FAQ |
Kalender |
2007-08-17, 02:09 | #121 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan.
Har en fråga, hur har ni koll på vilken som har tryckt på annonsen och så? för min sida riktar sig till studenterna på högskolan i skövde. och ca 90% av alla dom sitter på studentnätet som jag har fått för mig har ett ip utåt. kommer det se ut som att det är en och samma person som sitter och klickar då? mvh Erik |
||
Svara med citat |
2007-08-17, 21:42 | #122 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag är ganska tveksam till att alla har samma IP-nummer från studentnätet. Om det mot all förmodan skulle vara så så kommer klicken räknas som dubletter, leads och sales kommer räknas som vanligt. MVH Jimmie |
|||
Svara med citat |
2007-08-17, 23:12 | #123 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
kan även tillägga att alla som kör telenor mobilt bredband har samma ip.
|
|||
Svara med citat |
2007-08-23, 14:46 | #124 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Var i kontakt med Emil förra veckan för att ansluta en ny sida till ert nätverk och skickade då även över bannermaterial. Han anslöt då sidan till mitt redan existerade konto, men den här veckan har det inte hänt något. Förstår att ni har en del att stå i men det borde väl inte vara så svårt att få iväg ett litet mail? |
||
Svara med citat |
2007-08-23, 21:19 | #125 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Nu vet jag inte vad för mail du väntar på men om du har haft kontakt med Emil så föreslår jag att du hör med honom. Du kan PM:a mig för telefonnummer om du inte har det. MVH Jimmie |
|||
Svara med citat |
2007-08-24, 11:42 | #126 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
fick mail av Email idag och nu har det löst sig. Det vart en liten kommunikationsmiss mellan oss då han bad mig maila in information och bannermaterial när han istället menade ladda upp det på Affiliator . |
||
Svara med citat |
2007-08-24, 13:14 | #127 | ||
|
|||
Medlem
|
För övrigt vill jag bara säga att jag har använt mig av Affiliator från både en annonsörs och flera webbplatsers perspektiv sen i slutet av 2006 och är grymt nöjd med deras flexibla tjänst. Rekommenderas varmt!
|
||
Svara med citat |
2007-08-25, 03:14 | #128 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har kontaktat er tidigare angående problemen med er databas för snart en månad sedan. Börjar bli tröttsamt att visa reklam för annonsörerna gratis. Att de intresserade besökarna sedan inte ens kommer till avsedd annonsör sänker ju inte bara förtroendet för annonsören utan också för de sidor där man publicerar annonserna.
När kommer ni göra något åt mysql-problemet egentligen?
Svara med citat |
2007-08-25, 11:07 | #129 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi flyttar förhoppningsvis till nya servrar i slutet av nästa vecka och får då en rejäl kraftökning.
Vad jag förstått uppkommer felet under sen kväll i samband med att vi gör en statistikkörning samt backup, detta kommer inte uppstå på dom nya servrarna om jag förstått det rätt. |
|||
Svara med citat |
2007-09-10, 16:39 | #130 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För alla er som driver pokersidor så såg jag nyss att nordicbet har anslutit sig.
Ingen vidare ersättning dock om man jämför med partypoker som ger 600sek för en registrerad kund mot nordicbet som ger 100sek men endå kul att dom anslutit sig |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|