FAQ |
Kalender |
2010-10-28, 10:40 | #131 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-10-28, 11:48 | #132 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tänkte snarast på prylzonen som stod för tre av sju inlägg igår. Sen är den i nån gråzon gällande webbinriktningen, men det är min blogg också så...
|
|||
Svara med citat |
2010-10-28, 20:24 | #133 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|
||
Svara med citat |
2010-10-28, 20:40 | #134 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vill vara med, det var ju min idé från början. Jag fixar till så datum kommer med i min feed.
|
||
Svara med citat |
2010-10-28, 22:54 | #135 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad gäller inläggen på prylzonen så blir jag inte bitter om ni inte kommenterar alla inlägg, givetvis förväntar jag mig inte det. Jag skall ju inte ha några fördelar här. Så kort och gott, kommentera det ni hinner med på så många bloggar som möjligt, men prioritera ingen blogg bara för att den uppdaterar oftare?
|
|||
Svara med citat |
2010-10-31, 10:06 | #136 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror mig ha hittat ett problem. Varje gång jag UPPDATERAR ett befintligt inlägg så pluppar det upp en ny länk i feeden.
Alltså: när jag publicerar inlägget så kommer det med i feeden. Om jag sedan uppdaterar inlägget så kommer en till länk med i feedet. Går det att fixa på något sätt? |
|||
Svara med citat |
2010-10-31, 12:30 | #137 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag försöker att hinna med att kolla av alla inlägg i bloggringen. När jag känner att jag har något meningsfullt att säga så kommenterar jag. Vissa inlägg är också mer utformade för flitigt kommenterande än andra inlägg.
När det gäller att publicera egna inlägg så resonerar jag på samma sätt, jag publicerar när jag känner att det är något som kan vara av värde för er andra. Det är inte lätt att hinna med allt när man arbetar heltid, driver ett företag vid sidan av och har en familj som kräver uppmärksamhet! Nu är både vår blogg och webbhotellet relativt nya, men jag kan tänka mig att byta länkar om någon är intresserad. |
|||
Svara med citat |
2010-11-03, 21:19 | #138 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |