FAQ |
Kalender |
2010-03-29, 19:48 | #131 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Seriöst så orsakar väl fundamentalismen (vare sig det gäller religion eller politik) och dess utövare mest problem i demokratiskt byggda samhällen. Dock är ju just demokratin paradoxalt nästan en förutsättning för deras existens (de är inte så vanligt förekommende i Burma, Iran eller Kina) så vi så kallade demokrater får väl stå ut med dem och deras tröttsamma argument. Sorry, nu har jag tappat tråden lite känner jag. Även om jag ogillar SD så har de kanske väldigt lite att göra med sin förflutna åttiotals-högerextrema agenda, vad vet jag?!
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2010-03-29 klockan 20:06 Anledning: skrev grammatiskt galet |
|||
Svara med citat |
2010-03-31, 18:11 | #132 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
SD har agerat, pressmeddelande:
http://www.mynewsdesk.com/se/pressro...ntraang-391037 |
||
Svara med citat |
2010-03-31, 18:45 | #133 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2010-04-01, 21:06 | #134 | ||
|
|||
Banned
|
|||
Svara med citat |
2010-04-01, 23:05 | #135 | ||
|
|||
Medlem
|
även SD lär väl ha hackare. Hoppas dom agerar. (nej, jag håller ej på SD men avskyr vänsterpacket i detta land lika mkt)
|
||
Svara med citat |
2010-04-02, 02:17 | #136 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Menar du att SD skulle vara högerextrema alltså? Motivera gärna om så är fallet.
|
||
Svara med citat |
2010-04-02, 02:41 | #137 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Utifrån texterna på den där sidan så är invandrare en homogen grupp helt utan nyanser. De flesta invandrarna i Sverige känner nog en väldigt liten samhörighet med de personer som uttalat sig i texterna på den där sidan. Fast du kanske förlikar dig med svenska män som åker till Asien och köper 9-åriga pojkar som de sedan förgriper sig på? |
||
Svara med citat |
2010-04-02, 03:15 | #138 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Om vi män hade denna uppenbarelse, att vi kunde välja precis vem som helst som vi ville ligga med ute på krogen, så tror jag inte att europeiska män hade åkt till Asien för att förgripa sig minderåriga tjejer. Det har med begynnelsen tror jag. Män har ett större behov av sex än vad kvinnor har och kvinnor kan välja i en mycket större utsträckning än vad vi män kan. Så svaret på din fråga är nej. |
||
Svara med citat |
2010-04-02, 04:30 | #139 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
I dagens läge är nog SD snarare att betrakta som ett nationalkonservativt parti. På sätt och vis kan man dra en parallell med Vänsterpartiet (som ju tidigare hette Vänsterpartiet Kommunisterna och ännu tidigare: Sveriges Kommunistiska Parti) och som på sjuttiotalet och åttiotalet fortfarande inte hade gjort upp med sitt förflutna och besökte stalinister och mördare som Ceausescu och Honecker.
2010-04-02, 13:11 | #140 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Lite orelevant, men varför förgriper sig de europeiska männen på mindreåriga tjejer för att de inte får ligga? Det finns väl vuxna kvinnor i Asien också? För att inte prata om alla mindreåriga pojkar som utnyttjas. Gör om, gör rätt State. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|