FAQ |
Kalender |
2007-09-21, 12:03 | #131 | ||
|
|||
Supermoderator
|
När man tittar på utbetalningar så ser man när fakturorna skickats men inte när de förfaller. Det kan ju vara kul att veta när pengarna borde komma in till er.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-09-21, 12:45 | #132 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Det har du helt rätt i Jonny, vi tittar just nu på utbetalningsinformationen och jobbar med att göra den tydligare, bör komma upp en bättre version inom någon vecka. mvh Jimmie |
|||
Svara med citat |
2007-09-28, 22:30 | #133 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När kommer detta att bli löst?
Warning: mysql_connect(): Host 'affiliator.griffel.se' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/affiliator/web/affiliator.com/affiliate/includes/database.php on line 7 Host 'affiliator.griffel.se' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' |
|||
Svara med citat |
2007-09-29, 11:09 | #134 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Eftersom ovanstående problem fortfarande återstår har nu mina Affiliatorlänkar inte fungerat på över 12 timmar! När ska man plocka ner dom?
|
|||
Svara med citat |
2007-09-29, 11:31 | #135 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag hittade ett mobilnummer till Jimme, har ringt och sms:at nyss (det var nämligen då jag upptäckte detta). Någon som lyckats få tag i dem?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-09-29, 12:34 | #136 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Oerhört störigt då jag precis hade köpt reklam för att promota en produkt genom Affiliator. Verkar som samtlig trafik har kommit till en error-sida. :/
|
||
Svara med citat |
2007-09-29, 13:18 | #137 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag är på resande fot just nu... Jag fick inga rapporter förrän nu under morgonen och vår larm larmade inte då mysql-servern i sig inte låg nere, jag ska givetvis se till så att larmet konfigueras så att vi plockar upp detta host-fel också. Riktigt irriterande, förstår att det är frustrerande för er, känner också en hel del frustration kring detta. Felet uppstod i vår nya mysql-server men den är konfigurerad för att hantera detta fel nu så det kommer inte att uppstå igen. Mellow, skicka ett mail till mig så ska vi snacka lite. Tack även till Jonny som slog mig en signal nu på morgonen. |
|||
Svara med citat |
2007-10-02, 14:06 | #138 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
En annan fråga ang. epi, kan man genom er få kontakt med annonsören om man är intresserad av att använda EPI eftersom man enligt erat avtal måste få ett godkännande från varje annonsör eller måste jag leta reda på nån person att kontakta själv? |
||
Svara med citat |
2007-10-29, 19:13 | #139 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Går det att få statistik per webbplats och program? Jag vill se något i stil med TDs "annonseffektivitet"
||
Svara med citat |
2007-11-29, 14:27 | #140 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu fungerar varken hemsidan eller era affiliatelänkar (skulle gissa på att trackingen ute på sajterna också är nere). Såg samma felmeddelande vid något tillfälle igår också. Hårdvara är billigt, att återvinna förtroende är det inte.
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|