FAQ |
Kalender |
2005-06-15, 02:22 | #131 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vad det gäller företag eller inte, stora sidor eller små. Så känner jag endel av de som kommer redan och en sak är säker. Ingen anser sig vara nåt mer än nånannan av de jag känner sedan tidigare, det lovar jag! Vi kommer ha kul, spontana träffar likt denna utan höga förväntningar brukar enligt mej bli bra! Thomas
2005-06-15, 12:04 | #132 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ingen annan som ska med på vår gruppbokning? Lägger bokningen kl 12...
## Edit: Bokat, nu får ni själva boka om ni ska vara med. Ni som var med på bokningen har fått mail med detaljer. //Tobbe
2005-06-15, 16:13 | #133 | |||
|
||||
Administratör
|
Fick några PM med lite frågor och vill tydliggöra att det är inga som helst krav på att man bor på hotellet vi skall mötas. Till baren kan möta upp hur man än löst sitt boende, den är inte bara för hotellgäster.
Thomas
2005-06-15, 19:11 | #134 | |||
|
||||
Medlem
|
Och det är inte heller något krav på ålder på den baren för oss som e lite yngre?
|
|||
Svara med citat |
2005-06-15, 20:12 | #135 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
Svara med citat |
2005-06-15, 21:21 | #136 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad har hänt och diskuterats på tidigare möten, vad kan man förvänta sig?
|
||
Svara med citat |
2005-06-15, 21:34 | #137 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dom har bufe med 3 rätter..... salad, mongoliskt och sedan glass..... |
|||
Svara med citat |
2005-06-15, 23:40 | #138 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
2005-06-16, 00:00 | #139 | ||
|
|||
|
Det blir vad man gör det till, sedan kan man säkert svära över vädret etc men det är en annan sak.
Öl smakar bra i alla väder, även om den smakar bäst iskall i riktigt varmt väder. Man kan ju hoppas på sol, inte kul röra sig om det regnar och är halv storm. Tror inte det spelar roll om blandningen mellan "Företags personer" eller "Vanliga", Alla hur ju samma intresse runt ett visst område. Även om det inte är en konferans med bestämmda information/samtals ämnen så tror jag att det kommer snackas om en del roliga saker men inom vissa ämnen. Alla har ju olika erfarenheter och kunskap även olia ideer. |
||
Svara med citat |
2005-06-16, 00:40 | #140 | ||
|
|||
|
Helt rätt, om ni känner att ni inte passar in så är ni ute och cyklar.
Se på mig t.ex. En idiot till finne som tjänar små kronor ibland oftast ingeting Dock är det ett intresse för mig att få snacka, pyssla och greja med "detta" |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|