FAQ |
Kalender |
2007-11-29, 14:58 | #141 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Stämmer att vi fick ett belastningsproblem för en stund sedan, löstes snabbt av våra tekniker. Ny hårdvara är även på väg för aktuell server. |
|||
Svara med citat |
2007-12-19, 14:46 | #142 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Affiliator.
Jag har testat Affiliator i drygt 6 månaden nu och tycker det funkar bra fastän 95% av alla annonsörer är bluffmakare och inte betalar sina räkningar. Men i gemförelse med Tradedoubler och andra "svenska" aktörer så är Affiliator bland de bättre. Snyggare och bättre interface och enligt vad jag kan se högre % till oss Publisister. Det var den allmänna rosen, nu till risen... ------------- Det saknas en funktion, en knapp som tillåter publisisten att ta bort annonsörer från redan godkända program. Detta vill vi göra när vi ser att de inte betalat på flera månader t ex. Just nu finns inte den möjligheten och det kan vara rörigt när flera personer lägger ut annonser, man tar oftast fel och annonserar ut dessa bluffare gratis. Ett tips, en idé iallafall. Ni borde reagera snabbare på företag som inte betalar sina räkningar, jag ser många annonsörer i er lista som inte betalat på ett halvår, kanske tom 1 år och som fortfarande finns med. Hårdare handskar. ------------- Och ett tips till andra publicister..kanske håll er borta från dessa företag som inte betalar sina räkningar till mig: Billigalan.se Bettwister.com Ekonominyheterna.se 121.nu HappyBingo Bidster.com Yoursongs.se Smultronställen.se Pirates.nu ChristinaRibel.com SMS.se Stylesearch Företagande.se |
|||
Svara med citat |
2007-12-19, 18:54 | #143 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Tack för feedbacken, jag kan inte kommentera fakturorna du nämner specifikt då jag sitter på ett tåg för tillfället. Men 2008 (under jan/februari) kommer vi införa tuffare regler både för annonsörer och för affiliates, mer information om detta kommer att gå ut när dessa regler sätts i verket, nya avtasmallar skrivs där vi får mer handlingskraft att agera vid problem, både med publishers och med annonsörer. Förslag, ideér, ris, ros får gärna skickas till mig på [email protected] Eventuellt kommer jag inte hinna svara alla p.g.a. jultider men skriv gärna några rader av vad ni saknar, vad som behöver bli bättre och gärna lite vad som fungerar bra också. Gärna konstruktiv kritik med förslag på lösningar eller ideér kring ämnet. MVH Jimmie |
|||
Svara med citat |
2007-12-19, 23:09 | #144 | ||
|
|||
Nykomling
|
En grej som får ett seriöst företag Att se slarvigt ut är när vissa Ord skrivs Med en versal som Första Bokstav mitt i en Mening.
Annars är jag supernöjd kund hos er, bra service med snabba svar! Får önska er en god jul och ett gott nytt år! |
||
Svara med citat |
2007-12-21, 20:31 | #145 | ||
|
|||
Medlem
|
Stort tack för chokladen
God jul på er själva! |
||
Svara med citat |
2007-12-29, 10:36 | #146 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Akta er för följande annonsörer: Företagande.se Telecompartner Partypoker.com FirstPrize DagensQuiz.se Svara och Vinn FirstPrize Jag tycker att det borde vara Affiliators ansvar och se till att vi får våra ersättningar, betalar inte annonsörerna så borde de stängas av. Gott Nytt År! |
||
Svara med citat |
2007-12-29, 11:16 | #147 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
// Emil |
||
Svara med citat |
2008-01-05, 00:31 | #148 | ||
|
|||
Medlem
|
När man läser den här tråden skäms man för att man äger en dator
|
||
Svara med citat |
2008-01-08, 15:04 | #149 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vill ta bort ett företag från min lista: 121.nu
Det kan vara ett misstag från Affiliator eller någonstans på vägen, jag har en obetald faktura från November 2007 och December 2007. Men det kan väl vara så att fakturan går till annonsörerna en månad senare. Jag ber om ursäkt ifall jag har fel. |
|||
Svara med citat |
2008-01-15, 08:06 | #150 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har ett ganska akut supportärrende som ligger hos er, som ej är besvarat!
För var dag som går förlorar jag intäckter från Coolstuff eftersom något med erat/derat trackingsystem är fel och rapporterar 0kr per sales. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|