FAQ |
Kalender |
2008-07-02, 01:35 | #141 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra, gör ni detta kommer jag vara bästa affiliaten hoss er, många tror ni e sk** program, ,men jag tkr ni e grymma.. Men lixom, ni verkar inte tjata på era annonsörer om pengarna?
|
||
Svara med citat |
2008-07-02, 13:10 | #142 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det tar tre bankdagar innan pengarna kommer in på bankontot men pengarna från Double har fortfarande inte kommit in och snart har det gått fyra bankdagar.
|
||
Svara med citat |
2008-07-03, 19:31 | #143 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmm, har double på en del gamla sidor. Har sett att Gratislistan ALDRIG har fått ett enda klick, fast alla andra annonsprogram har fått flera klick. Och gratislistan ligger på alla undersidor under samma hemsida.
Min fråga är, varför funkar det inte? Er räkning av klick på just specifikt Gratislistan. |
|||
Svara med citat |
2008-07-05, 19:27 | #144 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det huvudtaget någon idé att skriva mail till Double när de ändå så inte svarar på mailen? Anledningen att jag undrar beror på att jag kollade under nekad trafik och såg detta "Ej godkänd som reklamdistributör".
Kruxet är att jag endast har annonser som jag är godkänd i och jag kollade igenom de annonser som jag har på en webbsida och hittar endast annonser som jag är godkänd i. Skulle vara bra att man fick en bra förklaring från Double vilka annonser det handlar i och med att jag endast ser annonser som jag är godkänd i. |
||
Svara med citat |
2008-07-06, 17:21 | #145 | |||
|
||||
Medlem
|
Alltså, för mig känns det som att varje gång jag frågar något, oavsett var (email /WN) om double, får jag ALDRIG svar.
|
|||
Svara med citat |
2008-07-10, 10:10 | #146 | |||
|
||||
Medlem
|
Bump.
(Som vanligt, aldrig svar från double ) |
|||
Svara med citat |
2008-07-10, 10:32 | #147 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag fick i alla svar från Double även om det inte var det svar jag ville ha.
|
||
Svara med citat |
2008-07-12, 11:43 | #148 | |||
|
||||
Medlem
|
Okej, själv har jag inte fått något svar på flera månader. Man börjar tröttna
|
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 14:32 | #149 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enda sättet som funkar att få tag på dem är att RINGA!!!!! Får inte heller svar på mina mail eller frågor skickade genom deras kontaktformulär. Men när man ringer får man svar...
|
|||
Svara med citat |
2008-07-12, 18:13 | #150 | |||
|
||||
Medlem
|
Ska kanske testa det, men känner inte för att sitta och snacka med (förmodligen) en usel support och slösa bort arbetstid.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|