FAQ |
Kalender |
2013-12-05, 12:18 | #141 | |||
|
||||
Medlem
|
2 CPC-kampanjer live
e-on (Grundersättning 1.50 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor) Nokia - promo för Lumia modellerna (Grundersättning 2 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor) Observera att endast bannermaterial finns tillgängligt och inga textlänkar då vi ej fått det av annonsörerna. Intresserad? Ansök att bli affe här |
|||
Svara med citat |
2013-12-19, 00:30 | #142 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Där du skriver större källor hur stora snackar vi om då? |
||
Svara med citat |
2013-12-19, 18:01 | #143 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Gyllenflykt
Bra fråga! Ett riktmärke är runt 300-400 klick om dagen. |
|||
Svara med citat |
2013-12-19, 22:14 | #144 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tråkigt att du ska sluta Bruno!
Tack för denna tiden och lycka till i fortsättningen med dina nya projekt. |
||
Svara med citat |
2013-12-27, 01:46 | #145 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Har ett konto hos er som jag inte har loggat in på mer än ett år sedan, och nu när jag testar att logga in så funkar det inte. Raderas kontot från systemet efter ett x antal månader eller vad är felet? |
||
Svara med citat |
2013-12-27, 10:04 | #146 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Nej då, ert konto lever i allra högsta grad. Jag maila för säkerhets skull iväg ett mail kring hur du återställer lösenordet. Fortsatt trevlig dag och är det något mer du undrar över så maila till Andreas ([email protected]) som är den nya Publisher Managern. |
|||
Svara med citat |
2013-12-27, 13:23 | #147 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2014-09-25, 22:54 | #148 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon med Swedbank konto som vet hur man ska skriva in det?
Clearingnummer och Kontonummer.... Har testat lite olika men tydligen är det fel, har aldrig haft problem med detta innan. Har skrivit till support ett bra tag men får inte ordning på det så tänkte ja frågar här för någon borde väl ha Swedbank konto tycker man.. Stötte på detta inlägget.. http://metrobloggen.se/carmens/betal...ran_euroadsse/ Hoppas inte det stämmer?!? Ha det bra! |
||
Svara med citat |
2017-07-29, 12:05 | #149 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon mer som saknar utbetalningar från Euroads?
Saknar de två senaste från Euroads AB + GRAVITY4 NORWAY AS. Inte ett gott tecken då båda dessa bolag redan som standard gör alla utbetalningarna två månader i efterhand, det innebär att de uteblivna betalningarna gäller april och maj månad. |
||
Svara med citat |
2017-08-04, 16:27 | #150 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick utbetalningen från Euroads AB idag för april, men har fortfarande inte fått något svar från Euroads support på mina mail, vilket inte känns så stabilt.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|