Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Officiella Affelix.com-tråden

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-09-11, 11:43 #151
Affelix.coms avatar
Affelix.com Affelix.com är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Medlem
Affelix.coms avatar

Citat:
Ursprungligen postat av verklighets Visa inlägg
Se upp för frossle, ja det är ju samma skit som affelix.

Köp registreras inte, man blir helt enkelt blåst. Är 200% säker på att köp via min affiliatelänk (frossle) användes samt att köpet genomfördes och betalades, dock inget alls om det på mina sidor, jag blev blåst helt enkelt, på ännu mer kanske? Vem vet...

Dom erkänner i mail att det inte gått riktigt rätt till tidigare men påstår att detta ska fungera nu, (jag tror inte på tomten heller)

Kontaktade dom både direkt på sidan, via email, säkert 30 gånger, inget svar utan total nonchalans rådde.

Sen har dom mage att vara här inne och pumpa ut kampanjer och skäms inte ett dugg, det enda man kan läsa är hur folk har blivit blåsta av dom, ändå fortsätter dom tjata om kampanjer, det måste vara nåt allvarligt fel.

Frossle har massor med gratiskampanjer med villkor som får en att springa och gömma sej. Ett av erbjudandena var ett gratis usb-minne men för att få det gratis skulle man skicka in kopia på körkort och säkert nåt mer, minns inte exakt. Hur seriöst är det???

Behöver jag säga att jag har kastat både frossle och affelix i papperskorgen...stampat och hoppat på skiten oxå.

Hur kan dom fortsätta med sitt lurendrejeri? Jag bara undrar???

Hej!

Detta var ingen kul läsning och något som vi gärna vill åtgärda.

Jag (Per) och Joakim har nyligen tagit över efter tidigare anställda på Affelix.
Jag förstår att ett stort missnöje har skapats bland en del av er publicister.
Ni har helt enkelt inte fått den hjälp och feedback ni förtjänar.

Joakim och jag jobbar febrilt med att få igång allt igen, därav ser ni nu en stark ökning av antalet nya kampanjer och systemförbättringar.
Vi lägger STORT fokus på vård av våra samarbetspartners, publicister som kunder. Vi vet verkligen vikten av detta!

Med handen på hjärtat kan jag säga att vi anställdes för att ta hand om Affelix och har jobbat därefter. Därav har vi ingen direkt insyn i Frossle.
Således ser ni heller inga "nya" kampanjer promotade för Frossle.

Har hört mig för och fått vidare information om att Frossle är något som Affelix tidigare hade köpt upp, men har sedan köpet inte blivit tillräckligt insatta i plattformen och dess kunder och publicister. Därför har Affelix successivt rekommenderat vissa av dessa kunder och alla publicister att övergå till Affelix plattform, som nu är tillförlitligt. Mycket kan fortfarande förbättras. Vi tar gärna emot era förslag.

Det stämmer också att det uppstod en del problem i och med serverbytet de gjorde vid årsskiftet. Detta är per facto åtgärdat nu.

Alla ni som känner att ni har något olöst med Affelix och inte fått det svar ni önskat på era frågor får gärna kontakta mig direkt på [email protected]

Ser fram emot ert fortsatta förtroende.

/Affelix.com
Affelix.com är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-09-11, 11:59 #152
verklighets verklighets är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av Ehrnstrom Visa inlägg
Hej Verklighets, jag upplever precis samma sak.

Jag har varit medlem på Affelix och Frossle i cirka ett år. På Affelix har jag totalt fått 2 utbetalningar och har just nu hela 5366,19 kr som ligger och väntar på att bli godkända för utbetalning och har gjort det i flera månader.

På Frossle har jag fått 5 utbetalningar, så där är det lite bättre. Men där har jag 1725,08 som står som godkänt men som väntar på att bli utbetalt och har gjort det i flera månader.

Har också märkt att leads och sales inte registreras alls på Frossle. Det dyker upp nya kampanjer hela tiden men utbetalningar och supporten sköts inte bra alls på någon av sidorna. Vad är det som händer Affelix/Frossle?
Det är tråkigt när det blir så, men å andra sidan, sånt sprids och till sist försvinner frossle och affelix. Det finns många seriösa och dom anlitar man.

Du har haft tur att du fått några utbetalningar iallafall, hoppas du får den sista oxå. Nu hade jag turen att bara ha en försäljning och summan var inte så hög så jag låter det vara.

Förtroendet är borta och går inte att återskapa, finns andra som är seriösa och bra och där huserar jag numera.

Intressant är oxå att supporten fungerar i stort sett inte alls men samtidigt har dom tid att sitta här och skriva

Att dom dessutom sitter här och pumpar ut kampanjer i tid och otid kan man bla. tolka som att dom ska suga ur det sista innan det är dax för stängning. Tur att forum som detta finns så vi kan dela våra erfarenheter, bra och dåliga.

Double, tradedoubler, webgains, adtraction, adrecord dom är bra, seriösa och sköter både utbetalningar och support, enligt min erfarenhet.
verklighets är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-09-11, 12:02 #153
Nykomling

Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av Affelix.com Visa inlägg
Hej!

Detta var ingen kul läsning och något som vi gärna vill åtgärda.

Jag (Per) och Joakim har nyligen tagit över efter tidigare anställda på Affelix.
Jag förstår att ett stort missnöje har skapats bland en del av er publicister.
Ni har helt enkelt inte fått den hjälp och feedback ni förtjänar.

Joakim och jag jobbar febrilt med att få igång allt igen, därav ser ni nu en stark ökning av antalet nya kampanjer och systemförbättringar.
Vi lägger STORT fokus på vård av våra samarbetspartners, publicister som kunder. Vi vet verkligen vikten av detta!

Med handen på hjärtat kan jag säga att vi anställdes för att ta hand om Affelix och har jobbat därefter. Därav har vi ingen direkt insyn i Frossle.
Således ser ni heller inga "nya" kampanjer promotade för Frossle.

Har hört mig för och fått vidare information om att Frossle är något som Affelix tidigare hade köpt upp, men har sedan köpet inte blivit tillräckligt insatta i plattformen och dess kunder och publicister. Därför har Affelix successivt rekommenderat vissa av dessa kunder och alla publicister att övergå till Affelix plattform, som nu är tillförlitligt. Mycket kan fortfarande förbättras. Vi tar gärna emot era förslag.

Det stämmer också att det uppstod en del problem i och med serverbytet de gjorde vid årsskiftet. Detta är per facto åtgärdat nu.

Alla ni som känner att ni har något olöst med Affelix och inte fått det svar ni önskat på era frågor får gärna kontakta mig direkt på [email protected]

Ser fram emot ert fortsatta förtroende.

/Affelix.com
Ni kan göra vad ni vill, förtroendet för er är förbrukat och kan inte återskapas, som ni oxå vet finns det flera av era konkurrenter som är seriösa och sköter sin verksamhet bra.

Istället för att sitta här och pumpa ut kampanjer i det oändliga kan ni sköta sidan istället, support, utbetalningar och allt annat som inte fungerar hos er
Oläst 2012-09-11, 12:23 #154
Affelix.coms avatar
Medlem

Medlem
Affelix.coms avatar

Citat:
Ni kan göra vad ni vill, förtroendet för er är förbrukat och kan inte återskapas, som ni oxå vet finns det flera av era konkurrenter som är seriösa och sköter sin verksamhet bra.

Istället för att sitta här och pumpa ut kampanjer i det oändliga kan ni sköta sidan istället, support, utbetalningar och allt annat som inte fungerar hos er

Hej.

Läs vårt tidigare inlägg så har du ditt svar varför det varit som det varit.
Jag och Joakim svarar gladeligen på alla ärenden som kommer in.

/affelix
Oläst 2012-09-11, 12:37 #155
Nykomling

Nykomling

Citat:
Hej.

Läs vårt tidigare inlägg så har du ditt svar varför det varit som det varit.
Jag och Joakim svarar gladeligen på alla ärenden som kommer in.

/affelix
Det är helt ointressant för mej och andra att veta varför det varit som det varit tidigare, förtroendet är förbrukat, är det så svårt att förstå?

Varför sitter du/ni här och skriver dagligen när du/ni inte kan sköta support och utbetalningar och annat?
Oläst 2012-09-11, 12:56 #156
Affelix.coms avatar
Medlem

Medlem
Affelix.coms avatar

Citat:
Det är helt ointressant för mej och andra att veta varför det varit som det varit tidigare, förtroendet är förbrukat, är det så svårt att förstå?

Varför sitter du/ni här och skriver dagligen när du/ni inte kan sköta support och utbetalningar och annat?
Hej

Det kan vara bra att veta att det är nytt seriöst folk på plats, som är villiga att svara på dina och andra publicisters förfrågningar. Samt lösa dessa på bästa möjliga sätt.
Jag föreslår att du skriver direkt till mig istället för att bespara WN och dess medlemmar på denna upprepande diskussion.

/Affelix
Oläst 2012-09-11, 13:07 #157
Nykomling

Nykomling

Citat:
Hej

Det kan vara bra att veta att det är nytt seriöst folk på plats, som är villiga att svara på dina och andra publicisters förfrågningar. Samt lösa dessa på bästa möjliga sätt.
Jag föreslår att du skriver direkt till mig istället för att bespara WN och dess medlemmar på denna upprepande diskussion.

/Affelix
Nytt seriöst folk på plats, tillåt mej le........Då tycker jag det är mycket konstigt att flertalet som skrivit här, och det är då bara en bråkdel av dom som inte fått sina utbetalningar, trots dom väntat i flera månader, ni svarar inte heller dom när dom kontaktar er osv osv.

Bespara WN? Ja absolut men jag tycker att detta är saker som bör diskuteras öppet så att andra kan ta del av det.
Oläst 2012-09-11, 13:16 #158
Affelix.coms avatar
Medlem

Medlem
Affelix.coms avatar

Citat:
Nytt seriöst folk på plats, tillåt mej le........Då tycker jag det är mycket konstigt att flertalet som skrivit här, och det är då bara en bråkdel av dom som inte fått sina utbetalningar, trots dom väntat i flera månader, ni svarar inte heller dom när dom kontaktar er osv osv.

Bespara WN? Ja absolut men jag tycker att detta är saker som bör diskuteras öppet så att andra kan ta del av det.
Hej,

Som sagt, de har vår förklaring och mina kontaktuppgifter.
De är välkomna att kontakta mig direkt, så löser vi det efter bästa förmåga.

/Affelix
Oläst 2012-09-12, 10:16 #159
turneround turneround är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2011
turneround turneround är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2011
Problemen med utbetalningar med Affelix fortsätter dock. Ser det var över 4 månaders sedan vi fick betalt trots att det ligger en bra slant på kontot... Kommer detta betalas ut eller hade ni tänkt behålla pengarna..?
turneround är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-09-12, 12:35 #160
tap1ons avatar
tap1on tap1on är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2009
tap1on tap1on är inte uppkopplad
Medlem
tap1ons avatar

Reg.datum: Aug 2009
Citat:
...
Bakom står bolaget Affelix AB och vi har under flera års tid jobbat som både annonsörer och framförallt publisher och såg ett behov av en ny tjänst där Du som publisher inte tar någon somhelst risk i att marknadsföra annonsörerna, därför garanterar vi dig Dina intjänade pengar.
...
Blir alltid lika glad när jag läser detta.
Väntat på pengar nu i ett halvår och inte fått någon typ av respons angående detta. Nu rör dig iofs bara om någon tusenlapp men det är principen.

Blir ett roligt jobb att försöka styra upp affelix rykte och kommer ta tid men ett tips är att börja betala ut till alla som inte fått betalt ännu.
tap1on är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017