FAQ |
Kalender |
2012-09-11, 11:43 | #151 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hej! Detta var ingen kul läsning och något som vi gärna vill åtgärda. Jag (Per) och Joakim har nyligen tagit över efter tidigare anställda på Affelix. Jag förstår att ett stort missnöje har skapats bland en del av er publicister. Ni har helt enkelt inte fått den hjälp och feedback ni förtjänar. Joakim och jag jobbar febrilt med att få igång allt igen, därav ser ni nu en stark ökning av antalet nya kampanjer och systemförbättringar. Vi lägger STORT fokus på vård av våra samarbetspartners, publicister som kunder. Vi vet verkligen vikten av detta! Med handen på hjärtat kan jag säga att vi anställdes för att ta hand om Affelix och har jobbat därefter. Därav har vi ingen direkt insyn i Frossle. Således ser ni heller inga "nya" kampanjer promotade för Frossle. Har hört mig för och fått vidare information om att Frossle är något som Affelix tidigare hade köpt upp, men har sedan köpet inte blivit tillräckligt insatta i plattformen och dess kunder och publicister. Därför har Affelix successivt rekommenderat vissa av dessa kunder och alla publicister att övergå till Affelix plattform, som nu är tillförlitligt. Mycket kan fortfarande förbättras. Vi tar gärna emot era förslag. Det stämmer också att det uppstod en del problem i och med serverbytet de gjorde vid årsskiftet. Detta är per facto åtgärdat nu. Alla ni som känner att ni har något olöst med Affelix och inte fått det svar ni önskat på era frågor får gärna kontakta mig direkt på [email protected] Ser fram emot ert fortsatta förtroende. /Affelix.com |
|||
Svara med citat |
2012-09-11, 11:59 | #152 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du har haft tur att du fått några utbetalningar iallafall, hoppas du får den sista oxå. Nu hade jag turen att bara ha en försäljning och summan var inte så hög så jag låter det vara. Förtroendet är borta och går inte att återskapa, finns andra som är seriösa och bra och där huserar jag numera. Intressant är oxå att supporten fungerar i stort sett inte alls men samtidigt har dom tid att sitta här och skriva Att dom dessutom sitter här och pumpar ut kampanjer i tid och otid kan man bla. tolka som att dom ska suga ur det sista innan det är dax för stängning. Tur att forum som detta finns så vi kan dela våra erfarenheter, bra och dåliga. Double, tradedoubler, webgains, adtraction, adrecord dom är bra, seriösa och sköter både utbetalningar och support, enligt min erfarenhet. |
||
Svara med citat |
2012-09-11, 12:02 | #153 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Istället för att sitta här och pumpa ut kampanjer i det oändliga kan ni sköta sidan istället, support, utbetalningar och allt annat som inte fungerar hos er |
||
Svara med citat |
2012-09-11, 12:23 | #154 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Hej. Läs vårt tidigare inlägg så har du ditt svar varför det varit som det varit. Jag och Joakim svarar gladeligen på alla ärenden som kommer in. /affelix |
|||
Svara med citat |
2012-09-11, 12:37 | #155 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Varför sitter du/ni här och skriver dagligen när du/ni inte kan sköta support och utbetalningar och annat? |
||
Svara med citat |
2012-09-11, 12:56 | #156 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det kan vara bra att veta att det är nytt seriöst folk på plats, som är villiga att svara på dina och andra publicisters förfrågningar. Samt lösa dessa på bästa möjliga sätt. Jag föreslår att du skriver direkt till mig istället för att bespara WN och dess medlemmar på denna upprepande diskussion. /Affelix |
|||
Svara med citat |
2012-09-11, 13:07 | #157 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Bespara WN? Ja absolut men jag tycker att detta är saker som bör diskuteras öppet så att andra kan ta del av det. |
||
Svara med citat |
2012-09-11, 13:16 | #158 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Som sagt, de har vår förklaring och mina kontaktuppgifter. De är välkomna att kontakta mig direkt, så löser vi det efter bästa förmåga. /Affelix |
|||
Svara med citat |
2012-09-12, 10:16 | #159 | ||
|
|||
Medlem
|
Problemen med utbetalningar med Affelix fortsätter dock. Ser det var över 4 månaders sedan vi fick betalt trots att det ligger en bra slant på kontot... Kommer detta betalas ut eller hade ni tänkt behålla pengarna..?
|
||
Svara med citat |
2012-09-12, 12:35 | #160 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Väntat på pengar nu i ett halvår och inte fått någon typ av respons angående detta. Nu rör dig iofs bara om någon tusenlapp men det är principen. Blir ett roligt jobb att försöka styra upp affelix rykte och kommer ta tid men ett tips är att börja betala ut till alla som inte fått betalt ännu. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|