FAQ |
Kalender |
2013-01-26, 12:07 | #151 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snälla CJ.
Eftersom ni nu inte hjälpt mig med mina frågor, även då jag skickat 3 mail till den adress ni angett här, trots att ni lovade det via mail svar, så ställer jag frågan här. Hur skriver man ut riktiga verifikationer från er hemsida som kan användas till bokföringen? |
||
Svara med citat |
2013-01-26, 16:34 | #152 | ||
|
|||
Medlem
|
Duger inte det Publisher Receipt som skickas ut via mail vid utbetalning? Hade iofs gärna sett tydligare verifikat och någon form av backlog på dem i CJ's Account Manager.
|
||
Svara med citat |
2013-01-26, 23:59 | #153 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Stensio har inte tillgång till vissa av dem längre. Och det ska gå att tillgå dessa på annat sätt. Men har inte den blekast hur.
|
||
Svara med citat |
2013-01-29, 10:57 | #154 | |||
|
||||
Medlem
|
Du ska få hjälp av vår ekonomi-avdelning. Jag är väldigt ledsen att det dröjt! /Maria
|
|||
Svara med citat |
2013-01-29, 11:46 | #155 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Maria och CJ-Team, hur kommer det sig att man inte kan skriva ut dessa själv?
|
||
Svara med citat |
2013-01-29, 14:10 | #156 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du klickar på Payment Status längst upp till höger på ditt konto och sedan (View Payment History). Där hittar du alla dina utbetalningar och kan även ladda ner dem i olika format. Obserervera att ingen skatt är dragen.
Med vänliga hälsningar Maria |
|||
Svara med citat |
2013-01-29, 15:02 | #157 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej Maria, Jo så långt är jag med, men på de verifikationerna står inget om att utbetalningen skett från Irland samt erat VAT nummer.
Hur som helst. Tack för att jag fick hjälp till slut. Givetvis gäller det att spra de mail ni skickar ut i samband med utbetalningar. |
||
Svara med citat |
2013-01-31, 11:24 | #158 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej! Här kommer vårt VAT nummer: IE9690375D
Adressen på Irland är VALUECLICK INTERNATIONAL LIMITED / COMMISSION JUNCTION Penthouse Floor, Apex Building, Blackthorn Road Sandyford, Dublin 18, Ireland MVH Maria |
|||
Svara med citat |
2014-12-08, 12:09 | #159 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Även jag har behov av att kunna skriva ut verifikat. Det ni hänvisar till är ju inte på långa vägar tillräckligt! Därtill går det ju inte ens att scrolla i dessa fönster.
Att ange VAT-nummer som ni gör här visar att ni inte har någon riktig förståelse för vad frågan egentligen handlar om. Ska man pussla ihop sitt eget verifikat med hjälp av Excel-filer, skärmdumpar och manuellt inlagda företagsadresser? Tycker att många av de stora affiliatenätverken (CJ, Zanox mfl) har enormt mycket att lära av de svenska mindre: Adrecord, Adtraction etc. Jag förstår att det finns utmaningar med att serva en internationell marknad men jag upplever att användbarheten på sajterna är så dålig att jag inte utnyttjar dessa om jag inte absolut måste nå en specifik annonsör. |
|||
Svara med citat |
2015-01-13, 13:53 | #160 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Clirre,
vi ber om ursäkt för sent svar. Varje gång du får en utbetalning får du ett mail från oss med all information du behöver. Sök i din mail efter "publisher self billing invoice" så hittar du dessa. Vi har blivit uppköpta så adressen som står ovan i denna forum-tråd stämmer inte längre utan det är nu: Conversant International Ltd. Unit 101, Q House,Furze Road, Sandyford, Dublin 18 VAT No. IE 9690375D Hör gärna av dig till oss på [email protected] så hjälper vi gärna till. Mvh Maria |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|