FAQ |
Kalender |
2008-02-25, 18:58 | #181 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För fem dagar sedan (i onsdags) skrev du
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-02-25, 22:38 | #182 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-03-04, 21:52 | #183 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur går det med februaris utbetalning? Verkar som ni betalar ut lite när ni känner för det. Inte för det var mycket som väntade på mig denna månaden (blev väl något konstigt med er fakturering?), men jobbigt att utbetalningarna ibland kommer 2 veckor för sent, samt ibland skjuts hela utbetalningen fram 1 månad?!
Eller är jag paranoid?! |
||
Svara med citat |
2008-03-04, 21:58 | #184 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Utbetalningen har gått iväg, om du inte fått betalningen imorgon e.m. så ta kontakt med oss så kollar vi upp det närmare. Trevlig kväll, MVH Jimmie |
|||
Svara med citat |
2008-03-05, 18:04 | #185 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilket program jag än går in på för att hämta annonser, så står det:
"Coolstuff.se has the following settings"... Nu är det ju som sagt andra program, inte CoolStuff.se... |
|||
Svara med citat |
2008-03-05, 18:17 | #186 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-03-06, 13:06 | #187 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Försöker att logga in på Affiliator nu men kommer till localhost. Skriver här och skickar även ett mail.
|
|||
Svara med citat |
2008-03-06, 23:28 | #188 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-04-08, 18:16 | #189 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jimmie, jag väntar också förgäves på respons.
Jag undrar dels hur det blir med den höjning av provision (provisionstrappa) vi har begärt. Sedan skickade ni ut ett meddelande för ett tag sedan om att man skulle kontakta er om man ville ha mer information om att kunna lägga upp en produktfil. Jag har kontaktat er ett par gånger nu, och Emil har sagt ett antal gånger att "Jimmie mailar info" men det kommer inte. Vore det inte bättre att ha skickat ut all info direkt, istället för att uppmana oss att kontakta er? Vi har ju en egenprogrammerad butik, det är därför vi behöver veta hur filen ska se ut, finns inget "standardformat" att skicka. Känner att förtroendet från ett par av våra affiliates börjas svika nu. Jag har utlovat en provisionshöjning sedan ganska länge, de tror nog att vi bluffar vid det här laget. För övrigt känns det lite mysko att komma till en engelsk telefonsvarare....vilket språk ska man tala in meddelandet på om man ringer till er? |
|||
Svara med citat |
2008-04-08, 22:54 | #190 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jimmie är på semester och det var ju olyckligt att han inte fick iväg en beskrivning till dig ang. productfeeds innan han stack. Jag ska se om någon av mina andra kollegor kan hjälpa dig istället. Ang. provisionstrappa så är det inga problem att implementera, skriv bara ihop ett nyhetsbrev som vi ska skicka ut till dina affiliates så ber jag Mike sätta upp en provisionstrappa åt dig imorgon. Glöm inte att skriva vilka ersättningar du vill lämna i respektive steg. // Emil |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|