FAQ |
Kalender |
2009-10-14, 14:53 | #11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mycket smakfullt och proffsigt! Skall jag ha något att invända känns designen ganska "mainstream" och med din talang som grafisk designer skulle du nog kunnat "muntra upp" webbplatsen lite. Hursomhelst förstår jag att det är dina tidigare arbeten du vill lyfta fram och då är ju en stram och inte så färgsprakande inramning förstås att föredra. 4,5 kokosnötter av 5 från mig personligen. Med en aning mer konstnärlig/personlig finess på inramningen blir det en klar femma.
2009-10-19, 16:14 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser väldigt bra ut. Proffsigt.
Men jag skulle nog precis som de andra här vilja se lite mer om dig på sidan. |
||
Svara med citat |
2009-10-19, 17:06 | #13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du har en klar talang att leka med färgerna på ett bra och stilrent sätt.
|
||
Svara med citat |
2009-10-19, 18:13 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar't!
Har inga anmärkningar. |
||
Svara med citat |
2009-10-19, 21:33 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Nä, nu får ni lägga av hör ni ... haha. Jag tackar, jag tackar!
Jag kan inte göra annat än hålla med om att den är väldigt sparsamt formgiven, men jag skulle nog nämnt att den främst riktar sig till Art Directors och andra beslutsfattare i branschen. De har oftast bara ett par minuter på sig för att bestämma sig om man håller måttet eller inte då de får in en hel del portfolios att gå igenom. Samtidigt var det ett litet experiment från min sida att hålla det väldigt enkelt och det har visat sig räcka bra. Självklart kan man inte tilltala alla men jag är väldigt nöjd med responsen jag fått hittills. Mer info om mig är också på gång. Tyvärr har dygnet bara 24 timmar och sömn är ett nödvändigt ont man måste ta tag i också. |
||
Svara med citat |
2009-10-19, 23:29 | #16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mindre grått! Annars stilrent och snyggt...
|
||
Svara med citat |
2009-10-20, 01:42 | #17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mycket snyggt och stilrent!
Hittade en bugg, nyinstallerat Ubuntu och Firefox 3.0.14: http://data.fuskbugg.se/skalman01/bouloutids.png |
||
Svara med citat |
2009-10-20, 03:12 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
Grymt, tack ska du ha!
Det är Fast and Secure Contact Form (WP-plugin) som dummar sig men nu ska det vara fixat. Jag har bara browsershots.org att gå efter så säg gärna till om problemet kvarstår. |
||
Svara med citat |
2009-10-20, 09:30 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar lång tid att ladda. Jag har hunnit läsa igenom hela tråden och även skriva svaret utan att din sida är färdigladdad. Förvisso sitter jag på andra sidan världen med en långsam bredbandsuppkoppling men det kanske kan vara värt att tänka på, om nu inget annat går att förbättra!
|
||
Svara med citat |
2009-10-20, 09:53 | #20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
för om bilderna ska göras mindre så tummar man på kvalitet för mycket. alla bilder på själva design screenshots är mindre än 45Kb. problemet för just dig är antingen att "bredbandet" inte är så mycket brett.. eller att din ping till servern är så hög att det stora antalet filer som ska laddas tar lång tid. hög ping=varje fil tar mycket längre tid att börja laddas ner OCH många nästkommande filers nerladdningar får vänta vilket i sin tur förlänger den mänskliga väntetiden. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|