FAQ |
Kalender |
2010-04-03, 14:12 | #11 | ||
|
|||
Medlem
|
De har ju i alla fall ett avtal som inte tar en halv dag att bara läsa igenom. Utbudet av annonsörer växer väl med tiden såsom med alla nystartade affilitenätverk. Personligen tycker jag att det är bra med fler affiliatenätverk, gillar inte att ha alla ägg i samma korg. Även om många affiliatenätverk har samma annonsörer så konkurrerar de med ersättningsnivåer och typer. Kan skilja en hel del mellan olika affilitenätverk.
|
||
Svara med citat |
2010-04-03, 14:24 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Registrerade mig nyss och fick direkt inloggningsuppgifter. Dock verkar det inte som att man måste ansöka till programmen, utan att det bara är att lägga ut annonserna så länge man har registrerat sidan som det läggs ut på. Vet inte än om det är så, det stod i mailet jag fick att "Note! We will review your information before your account gets fully
activated and this usually takes about 48h." Kanske kommer ett ansökningsfunktion efter det, väntar med att testa nätverket tills jag är säker på att mitt konto aktiverats och jag får provision på mina sidor. |
||
Svara med citat |
2010-09-25, 13:51 | #13 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det någon som använder detta nätverk nuförtiden?
|
|||
Svara med citat |
2010-09-25, 15:12 | #14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det samma företag bakom Frossle och Affelix? Samma telefonummer och designen är ju ganska lika...
|
|||
Svara med citat |
2010-09-25, 15:29 | #15 | |||
|
||||
Medlem
|
affelix har väl köpt upp frossle eller liknande, du kan läsa mer här affelix.se. Man undrar ju lite varför de inte sätter ihop sajterna istället för att köra två mindre, fast de kanske har en bra anledning för detta. Jag undrade mest om det var någon som använder dessa nätverk då jag själv funderar på att testa dem.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-25, 18:08 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-09-27, 18:40 | #17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Innan så hade vi förskottsbetalning, men nu har vi även infört efterskottsbetalning för att vi har tecknat ett avtal med Klarna. Självklart så garanterar vi fortfarande utbetalningar till våra publishers. |
||
Svara med citat |
2010-09-28, 02:57 | #18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag som annonsör använder mig av affelix och är mycket nöjd
|
||
Svara med citat |
2010-10-01, 11:42 | #19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har lite goda nyheter till er som är intresserade.
Idag trillade den första impression annonsören in hos oss. 30 kr/imp. Vi börjar att överväga att rekrytera in mer imp annonsörer hos oss för att skapa en mer riskfri annonsering för våra publishers. |
||
Svara med citat |
2010-10-04, 00:15 | #20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Imp annonser låter ju otroligt. Vad behöver man göra för att få den dealen och vad är det för typ av annons? Är budgeten begränsad?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|