FAQ |
Kalender |
2007-09-11, 14:35 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Decibel vad kör du för bil med tanke på köpet?
|
||
Svara med citat |
2007-09-11, 14:50 | #12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har inga planer på att byta, men vad nu detta hade med överlåtelsen av kunderna att göra |
|||
Svara med citat |
2007-09-12, 13:56 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min JX-sajt är nere sedan igår eftermiddag. Någon som vet vad som händer?
|
||
Svara med citat |
2007-09-12, 14:11 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför ringer du inte supporten? Vi svarar....
|
||
Svara med citat |
2007-09-12, 15:02 | #15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-09-12, 18:52 | #16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag vet att JX har sålt sin webbhotellverksamhet till ett annat företag, vilket jag utan någon som helst förvarning blev information om för två dagar sedan (!) men jag har ännu inte hunnit sätta mig in i Infracoms supportrutiner, därav mitt inlägg i den här tråden. Jag har fått PM från en representant från Infracom och hoppas att min sajt snart är uppe igen. Av föreståeliga skäl är mitt första intrycket av Infracom inte imponerande men jag är glad att någon åtminstone har svarat. Mvh Henrik |
||
Svara med citat |
2007-09-13, 00:18 | #17 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag har som kund hos JX inte haft tillgång till min kontrollpanel eller ftp under fyra månaders tid. JX ignorerade notoriskt mina mail och klagomål. Nu tog det Infracom några minuter att åtgärda felet. I övrigt har jag inga erfarenheter av Infracom. Mitt första intryck är mycket positivt och jag hoppas att det håller i sig. Alla webhotell kan krångla ibland (vill man inte acceptera det så får man skaffa dedikerad server). Men det är när problemen uppstår som man får veta om webbhotellet är bra eller dåligt - beroende på hur de hanterar sina supportärenden. |
|||
Svara med citat |
2007-09-13, 01:43 | #18 | ||
|
|||
|
bkjellb: Varför skicka ut 3st mail angående att ni skall se över ens kod och byta ut mysql anslutningen under bytet?
Tycker att 1 mail räcker för detta. |
||
Svara med citat |
2007-09-13, 12:10 | #19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jonas: det första mailet var lite fel information, det andra mailet råkade skickas precis samtidigt som våran exchangeserver bråkade, därför skickades det 2 ggr. av någon anledning.. ber om ursäkt om vi fyllt din mailbox
Mvh Mattias |
||
Svara med citat |
2007-09-13, 12:16 | #20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Synd och säga att de nya stället har snabb support.
Mina sidor har varit ner hela morgonen och supporten vill inte svara på vad som är fel. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|