FAQ |
Kalender |
2010-06-06, 22:07 | #11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-06-06, 22:25 | #12 | |||
|
||||
Medlem
|
Klart det är OK! Jag gör det själv ofta.
Men att be om seriös kritik på en design utan att nämna att man har köpt den... kändes bara lite konstigt för mig |
|||
Svara med citat |
2010-06-06, 22:49 | #13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Snyggt tema, funderar på att köpa det till EgenSajt
|
|||
Svara med citat |
2010-06-07, 00:02 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Det stämmer väl med temat och skälet är ganska enkelt till att vi valde att skaffa just detta, vi är inte primärt designer, vi är duktiga på andra saker, som att driva webbplatser
Angående tema generellt så anser jag att webbplatsen är mer än temat. Temat gav oss en bra grund att bygga vidare på, men inget tema ger färdigdesignade sidor för allt innehåll, alla texter eller andra funktioner som vi har implementerat och modifierat temat för. När vi bad om feedback så är givetvis temat en del av det, och det är vi öppna med och borde ha nämnts i inlägget, men som förhoppningsvis framgick så är det helheten, både intryck och funktioner som vi gärna önskade, och fick bra feedback på. Vi har ett par nya punkter på vår todo-lista så att vi kan hålla oss sysselsatta.. /Martin |
||
Svara med citat |
2010-06-07, 07:50 | #15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag gillar verkligen inte den jättestora slideshowen som är på förstasidan. Dessutom borde det stå "Vilka vi är" och inte "Vem vi är" vid "Om oss"-menyn
|
|||
Svara med citat |
2010-06-07, 11:24 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Angående "snurran" så vet vi att den uppfattas som lite stor av vissa, vi tittar på att minska ner den ett snäpp. Senast redigerad av martin-lb den 2010-06-07 klockan 11:27 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|