FAQ |
Kalender |
2005-07-08, 19:21 | #11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är helt naturligt för de flesta branscher att det är nedgång på sommaren för att komma igång starkt igen mot hösten.
Vi har samma när det gäller webbutiker i allmänhet. - Men det är ju bara skönt att alla tar semester, så man själv får tid över med en RIKTIG semester! (Pengar kan man tjäna resten av året) |
|||
Svara med citat |
2005-07-08, 22:48 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man tycker ju ändå att folk borde gå ut mer istället för att sitta och spela datorspel i mitt fall men nähä hehe jag klagar inte iallafall.
|
|||
Svara med citat |
2005-07-09, 17:36 | #13 | |||
|
||||
Medlem
|
här på cyberclown.se har jag mycket mer besökare än vad jag brukar ha.. har varit en stigande "trappa" dom senaste 3-4 dagarna.
|
|||
Svara med citat |
2005-07-09, 19:04 | #14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har något fler besökare faktiskt.. man kan tro att man inte köper hemsidor på so mmaren men det rullar in beställningar..
|
||
Svara med citat |
2005-07-10, 00:53 | #15 | ||
|
|||
Medlem
|
Har märkt en uppgång nu under sommaren men så riktar mina sajter mot folket som har sommarlov :P
|
||
Svara med citat |
2005-07-11, 20:59 | #16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker det är en mycket bra sommar
|
|||
Svara med citat |
2005-07-11, 22:26 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi brukar ha en nedgång under juli trots att vi är en Bröllopssajt med högsäsong, men dock en kraftig ökning i augusti. Vår andra sajt, Familjeliv är det lite mer kännbart med sommarmånaderna, där vi behåller samma nivå istället för att öka varje månad som vi normalt alltid gör.
|
|||
Svara med citat |
2005-07-12, 00:07 | #18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För mig har besökstatistiken gått åt h-vete rent ut sagt, fast det är rätt normalt med tanke på vår målgrupp.
|
|||
Svara med citat |
2005-07-12, 00:37 | #19 | ||
|
|||
Medlem
|
No probs - ökar stadigt, men så är sidan också riktad på ett sådant sätt att det egentligen inte finns någon lågsäsong, däremot är det olika delar av sidan som aktiviteten förändras på, ur den synpunkten en oerhört bra bransch - som snarare accelerar sommartid, åtminstone ur vissa synvinklar.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|