FAQ |
Kalender |
2006-09-16, 13:19 | #11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
godaddy har ett riktigt jobbigt gränssnitt och supporten är lite sisådär, men jag har själv använt dem för flera år sedan och var hyfsat nöjd ändå
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2006-09-16, 15:47 | #12 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja, människor är olika. Jag tycker godaddys gränssnitt är klart bättre än loopias. Man kan till exempel inte se när ett domännamn löper ut inne på loopias sidor. Har aldrig testat supporten på godaddy dock, loopias support är suverän. Smaksak vad man väljer.
|
||
Svara med citat |
2013-02-01, 17:27 | #13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Satt och letade efter olika registrarer som var billiga (.se-domäner) och trillade in på den här tråden, men märkte att den varit död en längre tid. Tänkte därför fylla på med lite nytt om någon annan skulle hitta hit av samma anledning... och samtidigt passa på att ställa lite frågor.
Eftersom jag inte hittade någon bra jämförelse av de olika registrarerna så bestämde jag mig för att kolla upp saken själv. Det hela mynnade ut i en post som ni kan läsa här. Är det nån som har något smart sätt att hålla koll på alla erbjudanden från de olika bolagen? Vore ju schysst att kunna ha en överblick för flera TLDs också. Om nån vet nån site där du kan se prisuppgifter för olika bolag som har andra TLDs skulle jag gärna ta del av det med =) |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|