FAQ |
Kalender |
2007-06-15, 23:59 | #11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, exakt så! Kunde inte sagt de bättre själv. Tjära! Riktigt segt... Fick tag i serverload tabellen, men det såg "fin ut". Runt 3.0 i genomsnitt på belastningen, och det ska troligen inte vara så mycket med dubbla kärnor. Men vad vet jag... Så, vad kan de vara? Nätfel?
|
||
Svara med citat |
2007-06-16, 00:08 | #12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Testat "ping" och uppkoppling från både Telia och Bredbandbolaget (sitter på dubbla linor), så om det är ett nätfel ligger det nog i "deras" koppling.
Har kört ping på web01 / web02, "timeout" så kanske ett router problem... www.driftinfo.net fungerar (men det ligger ju på ett helt annat nät, borås/växjö ?) men ingen info. Nej, nu går jag och sover... |
||
Svara med citat |
2007-06-16, 00:15 | #13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också samma problem......
|
||
Svara med citat |
2007-06-16, 00:25 | #14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-06-16, 00:32 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Just idag har servern legat nere under längre perioder *snyft* och inte ens proinet.se går att nå så om något från proinet.se läser detta så hade det varit skönt med ett mailutskick om vad försiggår - för min del är lösningen kanske snabbare att peka om mina domän till mitt andra webbhotell så lite info är guld värt.
|
|||
Svara med citat |
2007-06-16, 00:35 | #16 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant.....
Ringde just deras kundtjänst två gånger och har hamnat på nån fest av nåt slag.... Vid andra samtalet så svarade en tjej som kallade sig Josefin och påstod sig inte alls veta vad Proinet var, därefter la hon på luren!!!!! Att jag slagit rätt nummer är det ingen tvekan om eftersom deras standardröst "Välkommen till Proinet....." osv svarade. Nä nu jävlar blir jag både förbannad och besviken. Har dessutom väntat på en uppgradering till återförsäljarkonto hos dem i ungefär två veckor. I måndags morse fick jag mail att kontot skulle vara klart under dagen, men nu är det fredag kväll och fortfarande inget konto! Istället är hela skiten nere!! Jaja, blir till att börja leta efter nåt annat webbhotell då..... |
||
Svara med citat |
2007-06-16, 00:43 | #17 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag som varit så nöjd med proinet, nu har mitt konto mer eller mindre varit nere hela dagen utan ett endaste litet meddelande på dritfinfo.net
Vad händer? |
|||
Svara med citat |
2007-06-16, 01:18 | #18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag måste ändra mig, nu är det nämligen extremt segt. Was ist los?
Edit: Får inget svar när jag ringer... Edit 2: Lika bra att gå och lägga sig. Räknar med att vi får en förklaring imorgon, men detta känns lite oroväckande: Oplanerade Driftstörningar: Inga oplanerade störningar finns. Planerade Driftstörningar: Inga planerade driftstörningar finns. |
||
Svara med citat |
2007-06-16, 02:07 | #19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Någon som har nån sån salva man ska lägga på naglarna så det smakar skit? |
|||
Svara med citat |
2007-06-16, 02:12 | #20 | ||